کد خبر : 1715041 | 01 آبان 1399 ساعت 15:58 | 91.2K بازدید | 14 دیدگاه

کرونا کمر کریس را شکست

رونالدو-مسی؛ دوئل رویایی تورین کنسل شد

با مثبت شدن تست دوم کرونای رونالدو او عملا دیگر شانسی برای بازی مقابل بارسا نخواهد داشت.

رونالدو-مسی؛ دوئل رویایی تورین کنسل شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس سه شنبه در حالی که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود نداشت موفق شد با دو گل از سد دیناموکیف اوکراین عبور کند تا شروع خوبی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس اخیراً به ویروس کرونا مبتلا شده و دیروز کوریره دلو اسپرت ادعا کرد که حضور او در دیدار مهم هفته آینده این تیم مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

1537749

 

 

تنها راه چاره برای حضور رونالدو در مسابقه هفته آینده برابر بارسا این بود تست دوم کرونایش منفی شود. البته پاسخ منفی این تست تنها تا ساعات پایانی روز گذشته می توانست به رونالدو برای گرفتن مجوز به منظور حضور مقابل بارسا کمک کند.

بر اساس پروتکل های یوفا، بازیکنی که به کرونا مبتلا شد باید حداقل یک هفته مانده به دیدار تیمش بهبود یافته باشد و به نوعی تست کرونایش منفی شود. این قانون به آن معناست که اگر تا پایان دیروز تست کرونای رونالدو منفی نمی شد او بازی چهارشنبه آینده برابر بارسا را از دست می داد.

 

 

1529993

 

 

خبر بد برای فوق ستاره پرتغالی و باشگاه یوونتوس اینکه تست کرونای دوم رونالدو  مثبت شد تا او رسما بازی برابر بارسا را از دست دهد.

پس از قرعه کشی دور گروهی و برخورد بارسا و یوونتوس در گروه G رقابت ها بسیاری منتظر دوئل مجدد مسی و رونالدو بودند اما این اتفاق حداقل در بازی رفت و در آلیانتس تورین رخ نخواهد داد و هواداران فوتبال باید منتظر بازی برگشت در نوکمپ بمانند.

دیداری که طبق برنامه باید 18 آذرماه برگزار شود.

 

 

1537476

 

 

رونالدو که هنوز یک هفته دیگر باید در قرنطینه بماند روز گذشته عکسی از خود منتشر کرد که او را با موهایی از ته تراشیده نشان می داد. تصویری که در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.

رونالدو چند سال پیش زمانی که برای رئال بازی می کرد نیز موهای خود را بیشتر از همیشه کوتاه کرده بود.

 

دیدگاه‌ها