کد خبر : 1715158 | 02 آبان 1399 ساعت 13:50 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

رئال تیم بزرگی است؛ برای ال کلاسیکو استرس دارم

ستاره هلندی بارسلونا اعتراف کرد که برای بازی فردا مقابل رئال هیجان زده است و استرس دارد.

رئال تیم بزرگی است؛ برای ال کلاسیکو استرس دارم

به گزارش "ورزش سه"، فردا ساعت 17.30 در نوکمپ حساس ترین بازی این هفته فوتبال اروپا بین بارسلونا و رئال مادرید برگزار خواهد شد. رئال با یک بازی بیشتر سه امتیاز از بارسا پیش است و در رده سوم جدول قرار دارد هرچند که پس از دو شکست خانگی متوالی از لحاظ روحی در وضعیت مشابه بارسا نیست.

بارسلونا پس از برتری 5-1 بر فرانس واروش به ال کلاسیکو رسیده و در صورت پیروزی بر رئال، شرایط این تیم را دشوارتر خواهد کرد.

 

 

1537918

 

 

فرانکی دی یونگ بازیکن هلندی بارسا که در دو ال کلاسیکوی قبلی نتوانسته طعم برتری بر رئال را بچشد، در مورد بازی فردا گفت:«فصل قبل حضور در ال کلاسیکو را تجربه کردم و در مقام قیاس با دیگر بازی ها باید بگویم که بازی بسیار خاص و متفاوتی است.

در طول هفته همه جا صحبت از ال کلاسیکو است و  به خوبی حس می کنید که یک بازی خاص را پیش رو دارید. واضح است که برای این بازی کمی استرس دارم. قبل از هر دیداری فوتبالیست ها استرس دارند؛ به خصوص که دیداری همچون ال کلاسیکو را پیش رو داشته باشید. رئال حریفی بزرگ، قدرتمند و سرسخت است و بازی برابر این تیم تحت هر شرایطی دشوار است. رئال تیمی باکیفیت است و بدون توجه به دو شکست اخیرش و برای جبران به مصاف ما می آید.»

 

 

What's wrong with Frenkie de Jong?

 

 

دی یونگ در مورد فصل بدون جام بارسا گفت:« فصل گذشته به تاریخ پیوست و وقتی شما لیونل مسی را در تیم تان دارید، همیشه امیدوار به فتح تمام جام ها هستید. امسال نیز برای این هدف می جنگیم.»

 

دیدگاه‌ها