کد خبر : 1715159 | 02 آبان 1399 ساعت 14:13 | 57.2K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم جوان تراکتو لژیونر شد؛

حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت

مهاجم فصل گذشته تراکتور با باشگاه پانتولیکوس یونان قرارداد امضاء کرد.

حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آزادی که فوتبال خود را از رده‌های پایه باشگاه تراکتور آغاز کرده و طی ۶ سال اخیر در این تیم عضویت داشت، در پایان فصل ۹۹-۹۸ تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان فوتبال آذربایجان گرفت.

 

این مهاجم ۲۰ ساله تیم امید ایران که طی سه فصل اخیر در لیگ برتر برای تراکتور به میدان رفته و در نیم‌فصل لیگ نوزدهم فرصت بیشتری برای بازی در این تیم به دست آورد، با اتمام قراردادش آن را تمدید نکرد تا به تیم دیگری برود.

 

 

1537920

 

 

در حالی که شایعاتی برای انتقال آزادی به تیم‌های بالانشین جدول شنیده می‌شد، این مهاجم جوان به یونان رفت و با یک باشگاه در سوپر لیگ این کشور قرارداد امضاء کرد.

 

آزادی صبح امروز پس از توافق با مدیران پانتولیکوس، قراردادش با این باشگاه را امضاء کرد تا به جای احسان حاج‌صفی که شایعه حضورش در تیم آریس وجود داشت، این مهاجم جوان از تیم تراکتور راهی فوتبال سوپر لیگ یونان شود.

 

 

1537919

 

 

تیم فوتبال پانتولیکوس یونان که سال گذشته فصل را با حضور در رده چهاردهم جدول سوپر لیگ یونان به پایان رساند، در پنج هفته ابتدایی فصل جدید سه مساوی و دو شکست داشته و در حال حاضر تیم یازدهم جدول است.

 

آزادی با حضور در پانتولیکوس یونان، امیدوار است شرایط خوبی را تجربه کند و همانند کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی که در این کشور دوران موفقی داشتند، روزهای خوبی پیش روی او باشد.

 

باشگاه پانتولیکوس یونان اعلام کرد قرارداد محمدرضا آزادی تا پایان فصل ۲۰۲۳ (به مدت سه سال) اعتبار دارد و این مهاجم ایرانی قرار است با شماره پیراهن ۸ به میدان برود.

 

 

1537930

 

 

 

دیدگاه‌ها