کد خبر : 1715162 | 02 آبان 1399 ساعت 14:44 | 235.1K بازدید | 5 دیدگاه

باشگاه پول می دهد از ما انتقاد کنند

مصاحبه طوفانی پیکه در مورد مسی، بارتومئو و کومان

جرارد پیکه از جدایی لیونل مسی، اختلافات با بارتومئو و مسائل مختلف با نشریه "لا ونگواردیا" صحبت کرد.

مصاحبه طوفانی پیکه در مورد مسی، بارتومئو و کومان

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ماه گذشته با ارسال یک بورفکس رسما تقاضای جدایی از بارسا را مطرح کرد. فوق ستاره بارسا تصمیمش برای جدایی جدی بود ولی به دلیل مخالفت بارسا و درخواست بند فسخ 700 میلیون یورویی و از آنجا که دو طرف باید به جدل قضایی می رفتند، مسی عقب نشینی کرد و گفت که یک سال دیگر و تا پایان قراردادش ماندنی خواهد بود. گفته می شد او با سیتی به توافقاتی هم دست یافته بود.

 

 

1438877

 

 

جرارد پیکه در مصاحبه با لا ونگواردیا و در مورد بوروفکس ارسالی مسی گفت:« مسی؟ من اگر رئیس بارسا بودم، به گونه ای دیگر رفتار می کردم. از مسی خواستم طاقت بیاورد اما چون تصمیمش خیلی شخصی بود، خیلی با او در ارتباط نبودم. یکی از پیغام هایی که به او دادم این بود که یک سال دوام بیاور و بعد مدیران جدید می آیند.

سوالم این است که چطور بهترین بازیکن تاریخ بارسا یک صبح از خواب بلند می شود و تقاضای جدایی می دهد؟ با مسی چه کار کرده ایم که او احساس می کند صدایش در باشگاه شنیده نمی شود؟ همه چیز بیش از اندازه شوکه کننده بود و من هم واقعا عصبی و نگران بودم. لئو شایسته همه چیزهای خوب در بارسلوناست. باید شرایط را برای او به گونه ای فراهم کنیم که بدون مشکل فوتبالش را در بارسا به اتمام برساند. از نظر من ورزشگاه نوکمپ باید به نام لیونل مسی به علاوه اسپانسر تغییر کند.

 

 

1537861

 

 

متاسفانه در بارسا کارها را به درستی انجام نمی دهند. می گویند رختکن تیم خیلی قدرت دارد. اگر ما به چنین قدرتی رسیده ایم، معنایش این است که دیگران کارشان را به درستی انجام نداده اند. ارتباطم با بارتومئو؟ من همیشه می خواهم با سران باشگاه رابطه خوبی داشته باشم ولی  باشگاه پول هزینه می کند که از ما انتقاد کنند و بعد همان پول را از ما به بهانه کاهش دستمزد طلب می کند.

همچنین برایم شگفت انگیز است که اسطوره های باشگاه مثل پپ گواردیولا، ژاوی، پویول و ویکتور والدس در باشگاه نقشی ندارند. این یعنی یک جای کار ایراد دارد. این افسانه ها را باید همیشه حفظ کرد. آنها بخشی از تاریخ بارسلونا هستند. باید این افرد را به باشگاه اضافه کرد.»

 

 

1537926

 

 

شکست 8-2 از بایرن:« باید از خود انتقاد کنیم. وقتی به آن شکل از بایرن شکست می خورید، یعنی روال کار را به درستی پیش نگرفته اید. یعنی خیلی جاها را اشتباه رفته اید. رسیدن به چنین شرایطی یک شبه نیست. ما برابر بایرن به ته خط رسیدیم و باید همه چیز از نو شروع می شد. حالا پس از چند ماه اصلاحاتی صورت گرفته و برخی چیزها نیز دست نخورده مانده است. ضربه سخت و سنگینی بود.»

 

 

1536573

 

 

رونالد کومان سرمربی جدید:« کومان در شروع کارش حرف های صریحی زد و پیامی های رک و مستقیمش با بازخورد خوبی در تیم همراه شد. ما با انگیزه و توان بیشتری تمرینات را شروع کردیم و معتقدم شرایط تیم خوب است. شکست برابر ختافه نیز غیرمنتظره و یک اتفاق بود.ببینیم در ال کلاسیکو چه خواهیم کرد.»

 

 

کاهش دستمزدها :« روشی که باشگاه در این باره در پیش گرفت، خیلی بد بود و ما با این روش کاملاً مخالف هستیم. من هر چه دارم از باشگاه دارم و به همین خاطر خود را به شکل تمام عیار در اختیار باشگاه قرار داده ام. باشگاه به من و دیگر بازیکنان اعلام کرده که به دلیل اپیدمی کرونا از نظر اقتصادی در شرایط بغرنجی قرار دارد. در این شرایط باشگاه برای من از هر چیزی مهمتر است»

دیدگاه‌ها