کد خبر : 1715172 | 02 آبان 1399 ساعت 15:41 | 41.9K بازدید | 3 دیدگاه

جای خالی کمال در شکست سه گله پرسپولیس

دیدار تدارکاتی هشتاد دقیقه‌ای سرخپوشان مقابل مس رفسنجان نتیجه‌ای غیرقابل تصور برای پرسپولیس داشت.

جای خالی کمال در شکست سه گله پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسید در این دیدار تدارکاتی مقابل تیمی که تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده، پرسپولیس نتیجه ای مطلوب بگیرد اما این مس رفسنجان بود که با کنترل بازی و ضدحملاتی برق آسا، سه بار دروازه حریف را باز کرد که دو گل آن سهم حامد لک بود که حدود 50 دقیقه در ترکیب سرخ‌ها به میدان رفت.

 

نکته جالب این مسابقه استفاده از زوج سرلک و حسین پور در پست هافبک دفاعی که به جای کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی، دو بازیکن ثابت این سال های پرسپولیس تست شدند. کامیابی نیا که در این مسابقه به میدان نرفت و به دویدن دور زمین در مسافت طولانی اکتفا کرد، از دور مصاف تیمش را مشاهده کرد اما احمد نوراللهی حدود 25 دقیقه از این بازی را بهمراه وحید امیری وارد زمین شد که البته این حضور نیز تاثیری در نتیجه نداشت و پرسپولیس در نهایت با سه گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.

 

سه هافبک دفاعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشتند، به خصوص زوج باتجربه و پر نفس این تیم، کمال و احمد در دو بازی پایانی که منجر به حضور پرسپولیس به فینال آسیا شد. کامیابی نیا البته در بازی های آینده در دسترس پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاه‌ها