کد خبر : 1715188 | 02 آبان 1399 ساعت 17:40 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

احتمال حضور تماشاگران در بازی بارسلونا و یوونتوس

بارسلونا 18 آذر در نوکمپ و از هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان یوونتوس خواهد بود. دیداری که شاید با تماشاگر باشد.

احتمال حضور تماشاگران در بازی بارسلونا و یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه پیش رو یوونتوس در تورین میزبان بارسلوناست و بازی قطعا بدون حضور تماشاگر خواهد بود ولی برای بازی برگشت در نوکمپ شاید قضیه متفاوت باشد.

یوفا چندی پیش به باشگاه ها اجازه داد که در صورت موافقت دولت ها بازی های خود در لیگ قهرمانان را با تماشاگر برگزار کنند. شرایط فعلی اسپانیا به گونه ای نیست که تیم های اسپانیایی حاضر در لیگ قهرمانان از حضور هواداران شان بهره مند شوند ولی ماه آینده شاید همه چیز متفاوت شود.

 

 

1537916

 

 

بارسا در نخستین بازی خود برابر فرانس واروژ در نوکمپ بدون تماشاگر به میدان رفت اما طبق ادعای دبیر کل ورزشی دولت محلی کاتالونیا، شاید بارسا در هفته پایانی برابر یوونتوس بتواند 5 درصد از نوکمپ را به هوادارانش اختصاص دهد.

 

جرارد فیگراس گفت:« برای بازی بعدی اروپایی اگر شرایط اجازه دهد و اگر با رعایت پروتوکل ها اپیدمی کرونا به حالت کنترل شده در کاتالونیا برسد، بارسا می تواند در نوکمپ پذیرای هوادارانش باشد و 5 هزار نفر به ورزشگاه بیایند.»

 

در ابتدا تصور می شد منظور او بازی خانگی با دیناموکیف است اما سپس تصریح کرد که منظور او بازی با یوونتوس در تاریخ 8 دسامبر(18 آذر) بود.

 

 

دیدگاه‌ها