کد خبر : 1715190 | 02 آبان 1399 ساعت 18:00 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو: ال کلاسیکو بهترین فرصت برای مسی است

ریوالدو معتقد است درخشش مسی در ال کلاسیکوی فردا نقطه تحول او در فصل جاری خواهد بود.

ریوالدو: ال کلاسیکو بهترین فرصت برای مسی است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا رسما تقاضای جدایی داد. او اعتقاد داشت می تواند اختیاری قراردادش را فسخ کند و باشگاه بعدی او مجبور به پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی نخواهد بود. بارسلونا اما با درخواست مسی به شکلی قاطع مخالفت کرد و در نهایت مسی عنوان کرد که چون دوست ندارد باشگاه را به دادگاه بکشاند، یک فصل دیگر نیز ماندنی خواهد بود.

 

 

1537402

 

 

شروع او در فصل جاری مطابق انتظار نبوده و در 5 بازی دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما از نقش تاثیرگذار او در میدان کاسته نشده است.

مسی در حالی فردا کاپیتان بارسا برابر رئال خواهد بود که 900 روز است در ال کلاسیکو گلزنی نکرده و درخشش در بازی فردا برای او و بارسا حیاتی است.

 

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا در مورد مسی گفت:« ال کلاسیکو بهترین فرصت برای لیونل مسی است تا ثابت کند که هنوز برای بارسلونا اهمیت بالایی قائل است. او تابستان سختی داشت و به همین دلیل فعلا نتوانسته مثل گذشته بدرخشد اما این فرصتی عالی است تا بتواند ثابت کند که هنوز بازیکنی استثنایی است.»

 

 

1537403

 

 

ریوالدو ادامه داد:« یک نمایش بزرگ و موثر برابر رئال مادرید اعتماد به نفس او را برای ادامه فصل بالا خواهد برد. این بازی همچنین فرصتی برای بارساست که رئال را تحت فشار قرار دهد. رئال در دو بازی اخیر شکست خورده و در شرایط خوبی نیست. رئال این بازی را فرصتی برای گذر از اتفاقات بد چند وقت اخیر می‌داند و همین باعث می شود بدون حضور هوادار نیز بازی حساسیت همیشگی را داشته باشد.»

دیدگاه‌ها