کد خبر : 1715357 | 03 آبان 1399 ساعت 18:51 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: نمی دانم مصدومیت آگوئرو چگونه است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مورد دلایل نتایج اخیر تیمش صحبت کرد.

گواردیولا: نمی دانم مصدومیت آگوئرو چگونه است


به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در خانه وستهام نیز موفق به کسب پیروزی نشد و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد. سرخیو آگوئرو، مهاجم گلزن و آرژانتینی منچسترسیتی در نیمه اول این دیدار مصدوم شد و در نهایت جای خود را به فیل فودن داد. پپ گواردیولا مدعی شد هنوز از میزان مصدومیت سرخیو آگوئرو آگاه نیست.

 

1538185

 

پپ گواردیولا گفت: "ما واقعا بازی را خوب شروع کردیم، اما حریف با اولین حمله جدی خود موفق به باز کردن دروازه ما شد و در ادامه در پنج الی 10 دقیقه آخر نیمه اول شرایط برای ما دشوار شد. من ترجیح می دهم که نتیجه بگیرم، اما باید تجزیه و تحلیل کنیم که در حال حاضر کجای کار هستیم. مصدومیت های فراوانی که داشته ایم، عدم آمادگی، عدم بهبودی و بازی های سختی که تاکنون انجام دادهایم از دلایل این روند بوده است.

 

اما بازیکنان با تمام توان در میدان حاضر می شوند و شرایط حالا بهتر شده و ما به بازی بعدی فکر می کنیم. وستهام خیلی عقب دفاع می کرد و در دقایق پایانی نیز ما فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم. حالا باید به سمت جلو حرکت کنیم. من فکر می کنم به جز 10 دقیقه آخر نیمه اول بد بازی نکردیم. وستهام با بازیکنان زیادی وارد محوطه جریمه میشدند، ما نیز موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم و در نهایت نتوانستیم دروازه وستهام را باز کنیم. من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم. ما در حال حاضر هفت امتیاز از دست دادهایم که بسیار زیاد است، اما این مشکلات به علل فراوانی ایجاد شده است. سرخیو آگوئرو در بازی امروز مصدوم شد، اما نمی دانم شرایط او چگونه است. به نظر مصدومیت سرخیو اگوئرو از ناحیه همسترینگ باشد و فردا همه چیز دقیق تر مشخص خواهد شد."

دیدگاه‌ها