کد خبر : 1715401 | 03 آبان 1399 ساعت 21:54 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند۳- ۰شالکه؛ زنبورها فاتح دربی روهر

دورتموند موفق شد با ارائه یک نمایش برتر با سه گل شالکه را شکست دهد.

دورتموند۳- ۰شالکه؛ زنبورها فاتح دربی روهر

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم دورتموند و شالکه امروز از سری مسابقات هفته پنجم بوندس‌لیگا و در چهارچوب دربی حساس و هیجان انگیز رو‌هر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3-0 به سود دورتموند خاتمه یافت.

 

دورتموندی ها کار را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی می‌توانستند توسط جیدون سانچو به گل برتری دست پیدا کند. با این حال ضربه این ستاره انگلیسی از کنار دروازه عبور کرد تا دروازه شالکه همچنان بسته مانده باشد.

 

 

1538273

 

 

چند ثانیه بعد این ارلینگ هالند بود که می توانست باز هم برای دورتموند گلزنی کند اما ضربه او هم توسط دروازه‌بان شالکه مهار شد.

 

در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و می توانست در دقیقه 15 توسط توماس مونیه به گل برسد اما موقعیت این بازیکن نیز از دست رفت.

 

 

1538275

 

 

در ادامه شالکه کمی از لاک دفاعی بیرون آمد اما باز هم این دورتموند بود که توسط جیووانی رینا به یک موقعیت خوب دست یافت اما باز هم دروازه شالکه بسته باقی ماند تا نیمه اول با نتیجه بدون گل پایان پذیرد.

 

دورتموند نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و توانست در دقیقه 55 بالاخره به گل برتری دست پیدا کند. مانوئل آکانجی بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه شالکه و روی یک توپ برگشتی دروازه این تیم را باز کرد.

 

 

1538272

 

 

حملات دورتموند بعد از گل اول نیز ادامه داشت تا اینکه آنها باز هم دروازه شالکه را باز کردند. در دقیقه 61 ارلینگ هالند روی پاس خوب جیدون سانچو با دروازه شالکه تک به تک شد و با یک ضربه چیپ گل دوم دورتموند را به ثمر رساند.

 

 

1538274

 

 

دورتموند حتی بعد از گل دوم هم به عملکرد هجومی خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 78 گل سوم خود را هم وارد دروازه شالکه کرد. ارسال کرنر از سوی رافائل گریرو با ضربه سر فوق العاده متس هوملز همراه شد تا بازی 3-0 شود. در ادامه نیز دورتموند کار را کنترل کرد تا مسابقه با همین نتیجه خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها