کد خبر : 1715422 | 04 آبان 1399 ساعت 00:30 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول 2-1 شفیلد: اولین سه امتیاز ژوتا برای قرمزها

لیورپول در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 شفیلد یونایتد را شکست بدهد.

لیورپول 2-1 شفیلد: اولین سه امتیاز ژوتا برای قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما گل های روبرتو فیرمینو و دیوگو ژوتا، سه امتیاز بازی را نصیب قرمزها کرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 بود که تکل فابینیو روی پای مک برنی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. البته داور برای تایید این تصمیم از VAR استفاده کرد اما حتی در تصاویر هم تردیدهایی در مورد درستی این تصمیم وجود داشت.

ساندر برگ پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت آلیسون، دروازه لیورپول را باز کرد.

بعد از این گل هم حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. تا اینکه در دقیقه 41، لیورپول روی یکی از معدود فرصت هایش در نیمه اول به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ابتدا مانه با ضربه سر دروازه شفیلد را تهدید کرد که آروم رمسدیل توپ را برگشت داد. ولی توپ برگشتی مقابل فیرمینو قرار گرفت و با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

 

1538320

 

لیورپولی ها خیلی زود می توانستند به گل دوم برسند اما واکنش به موقع رمسدیل، مانع از باز شدن دروازه شفیلد شد و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را شفیلد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، بالداک فرصت داشت که با یک ضربه والی دروازه لیورپول را باز کند اما توپ در بین راه به مدافعان برخورد  کرد و به کرنر رفت.

پس از آن نوبت لیورپولی ها بود که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست بگیرند اما برتری آنها به موقعیت ویژه ای منجر نشد. در دقیقه 62 این محمد صلاح بود که روی ارسال الکساندر آرنولد دروازه حریف را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپپذیرفت.

اما قرمزها سرانجام در دقیقه 64 به گل برتری رسیدند. این بار روی ارسال مانه از سمت چپ بود که ژوتا به جاگیری مناسب و ضربه سری دقیق، کار را تمام کرد.

 

1538321

 

تیم میهمان که همه چیز را از دست رفته می دید، در ادامه پیش کشید اما این لیورپول بود که نزدیک بود در دقیقه 82 به گل سوم برسد اما ضربه چیپ صلاح با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان شفیلد در دقایق پایانی هم تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-1 به سود لیورپول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها