کد خبر : 1715432 | 04 آبان 1399 ساعت 08:22 | 46.6K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم تیم ملی مشکوک به کرونا؛

سردار آزمون قرنطینه شد

ستاره ایرانی زنیت مشکوک به کرونا بوده و منتظر جواب آزمایش خود برای بازگشت به تمرینات است.

سردار آزمون قرنطینه شد

به گزارش "ورزش سه"، زنیت سنت‌پترزبورگ در حالی دیروز شنبه دوازدهمین مسابقه فصل خود در لیگ برتر روسیه را با شکست ۲ بر یک مقابل روبین کازان به پایان رساند که در این دیدار نتوانست از سردار آزمون، ستاره گلزن خود بهره ببرد.

 

سردار آزمون پس از آنکه در اردوی تیم ملی ایران حضور یافت و در مسابقه تدارکاتی مقابل ازبکستان یک گل به ثمر رساند، در مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل سوچی و لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوب بروژ از ابتدا بازی کرد ولی در دیدار روز گذشته با روبین کازان جزو فهرست تیمش قرار نگرفت.

 

ستاره ایرانی زنیت در شرایطی جایی در لیست بازی مقابل تیم سابق خود نداشت که هیچ مصدومیتی ندارد، اما بنابر رسانه‌های روسی، بخاطر داشتن علائم کرونا از فهرست خط خورده است.

 

1538330

 

سردار آزمون به دلیل اینکه مشکوک به کرونا بوده، با تصمیم باشگاه زنیت مقابل روبین کازان به کار گرفته نشد و این مسابقه را از منزل تماشا کرده است.

 

اکنون باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ در انتظار جواب آزمایشی است که به تازگی از سردار آزمون گرفته تا به‌صورت قطعی مشخص شود تست کرونا مهاجم تیم ملی ایران مثبت است یا خیر.

 

علاوه بر این، سایت RUSFOOTBAL مدعی شده این مهاجم ایرانی احتمالا مسابقه چهارشنبه شب هفته جاری مقابل دورتموند در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست خواهد داد و در فهرست زنیت سنت‌پترزبورگ قرار نمی‌گیرد.

 

1538329

 

البته سردار آزمون باید مراقب سلامتی پدر و مادر خود هم باشد چراکه او روز جمعه (روز قبل از بازی با روبین کازان) تصویری را در کنار والدین خود منتشر کرد که آنها در منزل این بازیکن در روسیه حضور دارند و در کنار هم زندگی می‌کنند.

دیدگاه‌ها