کد خبر : 1715453 | 04 آبان 1399 ساعت 11:55 | 213.6K بازدید | 12 دیدگاه

رونالد کومان منفجر شد

خشم کاتالان ها؛ سرقت بزرگ در ال کلاسیکو (عکس)

مطبوعات اسپانیا و کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به دیدار روز گذشته الکلاسیکو اختصاص داده اند.

خشم کاتالان ها؛ سرقت بزرگ در ال کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روز گذشته انتظارات پایان یافت و دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در اولین ال کلاسیکوی فصل رودرروی یکدیگر قرار گرفتند؛ دیداری که بسیار جذاب دنبال شد اما این رئال مادرید بود که توانست با ارائه یک نمایش حساب شده به پیروزی 3-1 دست پیدا کند.

 

بازی شب گذشته دو تیم بارسلونا و رئال مادرید مانند اکثر الکلاسیکو های قبلی با برخی حواشی نیز همراه بود. هنگامی که مسابقه با تساوی 1-1 دنبال می‌شود رئال مادرید روی خطای هند سرجینیو دست به یک ضربه آزاد در سمت چپ زمین دست یافت.

 

بعد از اعلام خطا مطابق انتظار تونی‌کروس پشت توپ ایستاد و توپ را روی دروازه ارسال کرد اما ضربه او راهی اوت شد؛ با این حال کاپیتان رئال مادرید یعنی سرخیو راموس در یک کش و قوس در محوطه جریمه بارسا روی زمین افتاد و معتقد بود که کلمنت لنگله پیراهن او را کشیده است.

 

 

1538203

 

 

در ابتدا به نظر نمی‌رسید اتفاق خاصی رخ داده باشد اما داور مسابقه تصمیم گرفت که در این باره با اتاق VAR مشورت کند؛ اتفاقی که منجر به حضور خوان مارتینز مونوئرا در کنار زمین و بازبینی صحنه توسط او شد؛ مونوئرا اما بعد از مشاهده چند باره این درگیری در محوطه جریمه بارسا تصمیم به اعلام پنالتی برای رئال مادرید گرفت.

 

اعلام پنالتی برای رئال مادرید با اعتراض شدید بازیکنان بارسلونا همراه بود اما داور تصمیم خود را گرفته بود و حتی مدافع فرانسوی بارسا را نیز با یک کارت زرد جریمه کرد. سرخیو راموس پشت توپ ایستاد و موفق شد با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر برساند.

 

در پایان بازی بازیکنان بارسا و به خصوص سرمربی هلندی این تیم یعنی رونالد کومان به شدت نسبت به تصمیمات اتخاذ شده توسط VAR معترض شدند؛ تا جایی که کومان به شدت از نحوه استفاده از این فناوری در فوتبال اسپانیا انتقاد کرد.

 

نشریات اسپانیایی و کاتالانی اما امروز واکنش های متفاوتی نسبت به دیدار ال کلاسیکو داشته اند که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

 

مارکا؛ اوج گیری
زیدان و تیمش با پیروزی مقابل بارسلونا از بحران خارج شدند



 

1538375

 

آاس؛ مادرید همیشه برمی گردد
سفید پوشان با پیروزی مقابل بارسلونا دوباره متولد شدند.

 

 

1538376

 

 

اسپورت؛ یک سرقت کلاسیک
تصمیم اتخاذ شده توسط مارتینز مونوئرا تعادل بازی را به طور کلی به هم زد.

 

 

1538386

 

 

موندو؛ کومان منفجر می شود
سرمربی بارسلونا پس از شکست 3-1 تیمش انتقاد زیادی از تصمیمات داوری انجام داد.

 

 

1538388

دیدگاه‌ها