کد خبر : 1715462 | 04 آبان 1399 ساعت 12:50 | 41.9K بازدید | 1 دیدگاه

پاتریس اورا: چرا منچستر‌یونایتد این بازیکن را خرید؟

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستر یونایتد معتقد است که این تیم نیازی به خرید دانی فن دبیک در نقل و انتقالات تابستانی نداشته است.

پاتریس اورا: چرا منچستر‌یونایتد این بازیکن را خرید؟

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی 2020 از جیدون سانچو به عنوان اصلی ترین مهره موردنظر اوله گنار سولسشر برای تقویت تیمش نام برده شد؛ با این حال شیاطین سرخ در توافق با باشگاه دورتموند برای جذب ستاره انگلیسی ناکام بودند تا حضور سانچو در اولدترافورد منتفی شود.

 

ناکامی یونایتد در جذب سانچو باعث شد که این تیم به سراغ به خدمت گرفتن گزینه های دیگر برود. پس از کش و قوس‌های فراوان آنها نهایتاً موفق شدند هافبک میانی باشگاه آژاکس یعنی دانی فن دبیک را به خدمت بگیرند؛ ستاره ای که پیش از این و در نقل و انتقالات تابستانی 2019 تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفته بود.

 

 

1538307

 

 

با این حال به نظر می رسد که اوله گنار سولسشر اعتقاد چندانی به این هافبک هلندی ندارد چرا که از زمان پیوستن فن دبیک به یونایتد این بازیکن کمتر در ترکیب شیاطین سرخ به میدان رفته است. فن دبیک همچنین در دیدار شب گذشته منچستریونایتد مقابل چلسی 90 دقیقه کامل روی نیمکت حضور داشت.

 

پاتریس اورا، ستاره سابق شیاطین سرخ حالا به انتقاد از خرید فن دبیک پرداخته و می گوید: " کسی می فهمد که چرا منچستریونایتد فن دبیک را خرید؟ نمی توانم هیچ ایده ای درباره او داشته باشم چراکه وی تمام بازی ها را از روی سکوها تماشا می کند. شاید کسی شهامت گفتن این موضوع را ندارد اما واقعیت این است که یونایتد هیچ نیازی به جذب فن‌دبیک نداشت."

 

دیدگاه‌ها