کد خبر : 1715465 | 04 آبان 1399 ساعت 13:13 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: به اقدامات خیریه راشفورد افتخار می‌کنم

یورگن کلوپ می‌گوید به مارکوس راشفورد ستاره یونایتد به خاطر به راه انداختن کمپین غذای مجانی در مدارس افتخار می‌کند.

کلوپ: به اقدامات خیریه راشفورد افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد به خاطر راه‌اندازی کمپین غذای مجانی در مدارس و اصرار او برای پیشبرد در مسیر این پروژه تقدیر کرد و گفت به این اقدامات او افتخار می‌کند.

 

1538414

 

با وجود رقابت سرسختانه بین دو باشگاه لیورپول و منچستریونایتد، یورگن کلوپ زبان به ستایش راشفورد باز کرد و گفت تلاش او برای قانع کردن دولت انگلیس به حمایت از کودکان آسیب پذیر تلاشی شایان تقدیر است. راشفورد پیش از این به دلیل تلاشهایش در دوران قرنطینه کرونا برای کمک به افراد آسیب پذیر در قرنطینه به دریافت نشان افتخار از حکومت بریتانیا نائل آمده بود.

 

1536367

 

کلوپ درباره ستاره منچستریونایتد گفت: " نمی دانم می‌توانم برای توصیف تلاش‌های او کلماتی بهتر از آنچه تا حالا گفته شده پیدا کنم یا نه، ولی مارکوس کاری را شروع کرده که واقعاً بی نظیر است. با وجود همه رقابتی که بین دو باشگاه هست ما در چنین لحظاتی چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان انسان‌، متحد هستیم. اینکه پسری که در شرایط دشوار بزرگ شده و استعدادی استثنایی دارد ریشه های خود را فراموش نکرده و دست به چنین کاری می زند واقعاً ستودنی و مایه افتخار است".

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها