کد خبر : 1715496 | 04 آبان 1399 ساعت 15:45 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب مدافع آرسنال به مصدومیت فن دایک

داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال درباره مصدومیت طولانی مدت ویرژیل فن دایک صحبت کرد.

واکنش جالب مدافع آرسنال به مصدومیت فن دایک

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق ابتدایی دربی مرسی ساید بود که در یک کش و قوس درون محوطه جریمه اورتون برخورد سفت و سختی بین جردن پیکفورد و ویرژیل فن دایک به وجود آمد؛ اتفاقی که باعث شد مدافع هلندی لیورپول بعد از احساس درد فراوان زمین مسابقه را ترک کند.

 

در روزهای گذشته مشخص شد که یکی از بهترین مدافعان دنیا و مهره کلیدی تیم یورگن کلوپ با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده و باید چند ماه به دور از میادین باشد؛ موضوعی که باعث شده جردن پیکفورد دروازه بان انگلیسی اورتون با انتقادات فراوانی بابت حرکت خشن خود روبرو شود.
 

 

1536962

 

 

حالا و در همین ارتباط داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال واکنش جالبی به مصدومیت فن دایک نشان داده و می‌گوید: " به عقیده من فوتبال یک ورزش کاملا درگیرانه و سفت و سخت است. فوتبال همیشه این گونه بوده و چیزی تغییر نخواهد کرد. از طرفی هنگامی که یک بازیکن از برخورد با بازیکن دیگر نیت بدی داشته باشد، شما می توانید این موضوع را پس از مشاهده یک صحنه به راحتی متوجه شوید.

 

با این وجود این بخشی از حرفه ما محسوب می‌شود و گاهی ممکن است بدشانسی باعث مصدومیت خودمان یا بازیکن دیگر شود. در این گونه مواقع شما باید فروتنی خود را حفظ کنید و از طرف مقابل معذرت خواهی کنید."

دیدگاه‌ها