کد خبر : 1715500 | 04 آبان 1399 ساعت 15:49 | 112.4K بازدید | 12 دیدگاه

ما رضایت ندادیم و او با بند فسخ جدا شده است؛

واکنش تند تراکتور به شایعه پرسپولیسی شدن سلیمی

مدیرعامل جدید تراکتور واکنشی تند به شایعه حضور ایمان سلیمی در پرسپولیس نشان داده و گفته که او با بند فسخ در صورت انتقال به تیم اروپایی، از تراکتور جدا شده است.

واکنش تند تراکتور به شایعه پرسپولیسی شدن سلیمی

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات برای پرسپولیس خوب پیش می‌رفت تا این که در هفته های گذشته جدایی چند بازیکن، فهرست سرخ ها را تحت تاثیر قرار داد و رضایت مندی هواداران این تیم را به کمترین میزان ممکن رساند. محمد انصاری و محسن ربیع خواه که مورد توجه یحیی گل محمدی نیستند، کنار گذاشته شدند و پس از آن شجاع خلیل زاده و محمد نادری هم با پرسپولیس قطع همکاری کردند تا تنها جانشین زوج سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حسینی جوان و کم تجربه باشد.

 

در چنین شرایطی طبیعی است که شایعات مختلف درباره خرید یک مدافع برای پرسپولیس، در رسانه های غیررسمی منتشر شود. ایمان سلیمی مدافع بلند قامت و فیکس تراکتور در دو فصل اخیر، باتوجه به جدایی اش از تراکتور، به صدر لیست شایعات رسید و به عنوان گزینه خرید یحیی گل محمدی مطرح شد. این در حالی است که موانع بسیاری در خرید این بازیکن جوان وجود دارد اما با این حال اخبار پیرامون او به حدی پررنگ شد که مسئولان باشگاه تراکتور همچنین خود ایمان هم مجبور به واکنش شدند.

ایمان سلیمی در این باره گفته است: «پیشنهاد پرسپولیس را در رسانه‌ها دیدم و از روز گذشته هم دوستان زیادی در صفحه شخصی‌ام این مساله را بازنشر کرده‌اند. با این حال تا این لحظه هیچ صحبتی از طرف هیچکس از سوی باشگاه پرسپولیس با بنده نشده است.» سلیمی که از پارس جنوبی به تراکتور آمد و توانایی هایش را اثبات کرد، در حالی به عنوان گزینه پرسپولیس مطرح شده که با دریافت رضایت نامه اش از تراکتور، برای حضور در فوتبال اروپا اقدام کرد و به پیشنهادش از تیم اتریشی پاسخ مثبت داد. اما حتی اگر او با تیم اتریشی به توافق نمی‌رسید هم پرسپولیس سهمیه لیگ برتری برای خرید این بازیکن نداشت.

اعتراض هواداران تراکتور به مسئولان این باشگاه نیز یکی دیگر از پیامدهای این شایعه عجیب بود که سبب شد علیپور مدیرعامل جدید تی تی ها در این باره اظهار نظر کند: «من دیروز و امروز گفتگویی با مدیربرنامه و وکیل این بازیکن داشتیم و آنها اعلام کردند که چنین موضوعی صحت ندارد.»

 

اما علیپور تنها به این جمله استناد نکرد و توضیح داد: «ما رضایتنامه ای برای جدایی ایمان سلیمی صادر نکرده ایم و این بازیکن با استناد به بند قرارداد خود که پرداخت مبلغی برای جدایی و ترانسفر شدن به اروپا وجود داشت در فدراسیون حضور یافته و با پرداخت مبلغی فسخ یکطرفه کرده است که البته این مبلغ به استناد ما یک سوم مبلغ بدهی این بازیکن بوده است و به هر حال این بازیکن با این بند جدایی تنها میتواند به اروپا ترانسفر شود و ما نیز خوشحال میشویم که بازیکنان تراکتور پیشرفت کنند و راهی اروپا شوند.»

او همچنین به کنایه خطاب به هواداران تراکتور اظهار داشت: «به بازیکنی دل ببندید که به شما دل ببندد و مهم سابقه بازیکن نیست و مهم این است که دل بازیکن با تیم باشد.»

 

حال اخبار موثق از سفر او به اتریش در روز دوشنبه خبر دارد. تجربه خوب محمد نادری که خرید قرضی از تیمی اروپایی بود سبب شده تا فرضیه ای به همین شکل درباره سلیمی به وجود بیاید اما مدافع 23 ساله فوتبال ایران شدیدا به دنبال این است که بازی در قاره سبز را تجربه کند و با ادامه روند پیشرفت خود، به تیم های بزرگتر هم برسد. همچنین او برای انتقال به پرسپولیس یا هر تیم ایرانی دیگری باید رضایت تراکتور را جلب کند یا این که در نیم فصل به صورت قرضی به ایران بازگردد.

 

سرخ ها اکنون تنها امکان خرید مدافع از لیگ یک را دارند مگر این که با خروج یکی از خریدهایشان از فهرست، زمینه را خرید مدافعی جدید از بازار داخلی فراهم کنند. پرسپولیس در سال های اخیر یکی از بهترین خطوط دفاعی ادوار لیگ برتر را در اختیار داشت و حالا جدایی شجاع، انصاری، نادری و ربیع خواه نگرانی هواداران این تیم را افزایش داده و باید دید کادرفنی و تیم مدیریتی که البته در بلاتکلیفی هستند، چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت.

 

دیدگاه‌ها