کد خبر : 1715525 | 04 آبان 1399 ساعت 17:54 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

4 ستون تیم را از دست داده‌ام

ویسی: تعویق لیگ؟ مثل همیشه دروغ می‌گوییم

عبدالله ویسی پس از برگزاری دیدار دوستانه با گل گهر سیرجان از تعویق بازی‌های لیگ شدیدا ناراحت بود.

ویسی: تعویق لیگ؟ مثل همیشه دروغ می‌گوییم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ویسی در یک دیدار دوستانه برابر گل گهر و امیر قلعه نویی به تساوی یک بر یک رضایت دادند. عبدالله ویسی سرمربی پیکان در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" از تعویق رقابت های لیگ شدیدا ناراضی بود. در زیر این مصاحبه را می خوانید:

 


وضعیت پیکان چگونه است؟
ما از بدنسازی بیرون آمده ایم و در حال برگزاری بازی های دوستانه هستیم، متاسفانه یا خوشبختانه یک هفته بازی‌ها به عقب افتاد و می توانیم بهتر کارمان را انجام دهیم. ما 5-6 بازیکن اصلی‌مان را از دست دادیم و بازیکنان جدید باید هماهنگ شوند تا با یک آمادگی نسبی وارد مسابقات شویم تا در فصل دچار ضرر و زیان نشویم. 

 

چقدر از نقل و انتقالات‌تان راضی هستید؟

ما 50-60 درصد راضی هستیم، لیست اول‌مان را نتوانستیم خرید کنیم، چون بازیکنان بسیار گران بودند و بودجه تیم ما آنقدر نبود که نفرات جایگزین‌مان را از نفرات اصلی تیم های دیگر بیاوریم، ولی خب راضی هستیم و امیدوارم بتوانیم در زمانی که داریم هماهنگی لازم را ترتیب دهیم و تیم‌مان از لحاظ تاکتیکی تیم خوبی در مسابقات باشد. 


درباره دروازه بان هم صحبت کنید، شما یک زمانی صاحب جمله معروفی درباره دروازه بان بودید؟ آیا از شرایط دروازه بان راضی هستید؟
مهم‌ترین نقطه زمین یک دروازه بان هستید، چون آخرین نقطه زمین است و اجازه اشتباه ندارد. باز هم می گویم یک گلر خوب مانند یک پدر و مادر خوب برای یک مربی است، بالاتر حتی! چون تمام زندگی یک باشگاه به عملکرد گلر وابسته است. ما دریس خریدیم، آقای امینی و علیرضا رضایی را داریم و وحید شیخ ویسی هم تجربه‌اش را به این دروازه بانان انتقال خواهد داد. امیدوارم از ناحیه گلر در این فصل آسیب نبینیم.


چهار مهره کلیدی شما تیم را ترک کردند، نظرتان را در این باره بگویید؟

ما واقعا 4 ستون اصلی تیم‌مان را از دست دادیم و جایگزینی آنها بسیار سخت است، بخصوص آنکه تا نفرات جدید با تیم هماهنگ شوند. ما کارمان بسیار سخت است و مشکل داریم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم اتفاقات بدی که در نقل و انتقالات برای ما رقم خورد جبران کنیم.

 

درباره تعویق لیگ هم صحبت کنید، عده‌ای از مربیان درباره آماده نبودن تیم های بزرگ صحبت می کنند ...

من هم اعتقادم همین است، مربیان درست می‌گویند. بهرحال بعضی از تیم ها آماده نیستند و مثل همیشه به مردم دروغ می گوییم. اگر کرونا است در جامعه هم هست و برای همه است، پس کلا بازی‌ها را انجام ندهند. اگر کرونا وضعیتش اینطور است تمام شرکت ها باید تعطیل شوند. ما برنامه داشتیم، نامه داشتیم ، برای سفر به آبادان بلیط گرفته بودیم که بابت همین قضیه هنوز لیگ شروع نشده ضرر کردیم.

 

هدف گذاری پیکان برای فصل جدید، برای فرار از سقوط یا کسب رتبه‌های بالاتر؟

مطمئنا هیچ تیمی برای فرار از سقوط نمی‌جنگد، و در طول فصل مشخص می شود چه تیمی راندمان کاری اش چگونه بوده است. من هم قهرمانی و سقوط و سهیمه را دارم، هم تجربه‌ی نیفتادن. همه اینها باعث می شود ما تیم خوبی را راهی لیگ کنیم و امیدوارم مانند فصل پیش تن ما بابت سقوط نلرزد و بتوانیم از قبل به برنامه ای که می خواهیم برسیم.


تقابل با پورموسوی در هفته اول و خاطرات قهرمانی با استقلال خوزستان؟

همانقدر که سید (پورموسوی) از من شناخت دارد من هم از او شناخت دارم، تیم نفت تیم خوب و ریشه داری است و در روز بازی نتیجه مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها