کد خبر : 1715541 | 04 آبان 1399 ساعت 19:23 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: هدف میلان کاهش فاصله فصل قبل است

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد هدف تیم او در حال حاضر تنها غلبه بر رم است.

پیولی: هدف میلان کاهش فاصله فصل قبل است

به گزارش "ورزش سه"، میلان با کسب پنج پیروزی از پنج بازی ابتدایی، در جدول سری A رتبه اول را در اختیار داشته و فصل را فراتر از انتظارات آغاز کرده است. روسونری فردا شب به مصاف رم خواهد بود و استفانو پیولی مدعی شد هدف آنها کاهش فاصله با تیم های مدعی فصل قبل است.

 

استفانو پیولی گفت: "ما فصل رل خوب شروع کرده ایم و می خواهیم این مسیر را ادامه دهیم. با حریفان قدرتمندی روبرو هستیم که از نظر ساخت کمی شبیه ما هستند. این فقط ابتدای فصل است و فردا ما یک بازی پیش رو مهم داریم. بعد از قبول انتقادات تنها به تلاش کردن اندیشیدیم و حالا نیز که کمی از ما تمجید می شود باز هم باید همان راه را ادامه دهیم. خوشحال کننده است که انتظارات افزایش یافته، اما من از بازیکنانم خواسته ام تلاش بیشتری کنند تا تبدیل به تیمی جاه طلب تر شویم.

 

1537838

 

هدف ما غلبه بر همه تیم هایی است که آخرین بار سال گذشته بالاتر از میلان بودند. فصل گذشته از نظر امتیازات فاصله زیادی وجود داشت. حالا ما به فکر رفع این نقیصه و غلبه بر رم و آتالانتا هستیم. هر بار یک قدم برداشته و یک مسابقه پیش رو داریم. حالا حریف ما رم است و ما فقط به این تیم فکر می کنیم.

 

تمدید قرارداد جیجی دوناروما؟ من فقط قبل از حضور میلان به عنوان حریف با دونارونا روبرو شده و ویژگی های فنی او مورد توجهم قرار گرفته بود. من او را پسری بزرگ تر از سن و سالی که دارد می دانم. من از رویکرد دوناروما رضایت داشته و تا زمانی که او را بسیار و با روحیه ای مثبت می بینم، آرام هستم و می دانم که باشگاه در مسیر خاصی کار می کند."

 

دیدگاه‌ها