کد خبر : 1715566 | 04 آبان 1399 ساعت 22:28 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست یاران عابدزاده و علیپور با یک اخراجی

دروازه‌بان و مهاجم ایرانی ماریتیمو در شب شکست این تیم مقابل موریرنسی به میدان رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که مثل چهار مسابقه اخیرش امیر عابدزاده را درون دروازه داشت و علی علیپور را برای دومین دیدار متوالی جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب مقال موریرنسی رده نهمی قرار گرفت.

 

موریرنسی که بیشتر سوار بر بازی بود، در دقیقه ۲۱ روی یک کار تیمی حمله جدی از سمت راست محوطه جریمه ماریتیمو تدارک دید که ارسال زمینی در عرض فیلیپه پیرس پس از برخورد به رنه، مدافع ماریتیمو و برخوردبا دست عابدزاده وارد دروازه شد.

 

در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول نیز موریرنسی یک حمله دیگر از سمت راست زمین به وجود آورد که این بار ارسال پیرس را نونو پدرو تبدیل به گل دوم این تیم مقابل ماریتیمو کرد.

 

 

1538560

 

 

ماریتیمو که در دقیقه ۳۶ یک اخراجی داده بود، بارها دروازه‌اش در نیمه دوم تهدید شد که عابدزاده مجبور شد در طول مسابقه ۷ مهار توپ داشته باشد.

 

علی علیپور در دقیقه ۸۸ به ترکیب ماریتیمو اضافه شد و یک دقیقه پس از آن، این تیم به گل رسید ولی در نهایت موریرنسی موفق شد به پیروزی ۲ بر یک خانگی دست پیدا کند.

 

ماریتیمو پس از دو برد و دو شکست طی چهار هفته اخیر لیگ برتر پرتغال، با باخت ۲ بر یک مقابل موریرنسی ۶ امتیازی ماند و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها