کد خبر : 1715583 | 05 آبان 1399 ساعت 00:50 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 0-1 لستر: توپچی‌ها، قربانی همیشگی واردی

لسترسیتی موفق شد در دیداری خارج از خانه با تک گل جیمی واردی، 1-0 آرسنال را شکست بدهد.

آرسنال 0-1 لستر: توپچی‌ها، قربانی همیشگی واردی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برندان راجرز که امشب در امیریتس میهمان آرسنال بودند، در حالی توانستند به سه امتیاز بازی برسند که واردی برای یازدهمین بار در طول دوران حرفه ای اش توانست دروازه آرسنال را باز کند.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر دنبال شد تا اینکه در دقیقه 21، آرسنال صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد؛ هرچند اوبامیانگ که روی ارسال تی‌یرنی صاحب موقعیت شده بود، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

حملات آرسنال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 28، بار دیگر ارسال تی‌یرنی از سمت چپ، آرسنال را صاحب موقعیت کرد اما واکنش خوب کاسپر اشمایکل، مانع گلزنی الکساندر لاکازت شد.

یک دقیقه بعد، باز هم این تی‌یرنی بود که با یک ارسال دیدنی برای لاکازت موقعیت سازی کرد ولی این باز هم ضربه این مهاجم فرانسوی راهی به چهارچوب دروازه لسترسیتی پیدا نکرد.

 

1538590

 

در ادامه بازی بار دیگر متعادل شد و بازیکنان لسترسیتی هم در دقایق پایانی نیمه اول یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در ادامه این آرسنالی ها بودند که تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 68، روی ارسال اوبامیانگ، این هکتور بیرین بود که می توانست با یک ضربه والی دروازه لستر را باز کند اما واکنش عالی اشمایکل باعث شد تا این موقعیت میزبان هم به جایی نرسد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 80 این لسترسیتی بود که روی یک ضدحمله به گل برتری رسید. روی پاس به پشت مدافعان آرسنال بود که چنگیز اوندر درون محوطه جریمه آرسنال صاحب توپ شد و ارسال عرضی او را واردی با ضربه سر تبدیل به گل برتری لستر کرد.

 

1538584

 

آرسنالی ها که همه چیز را ازدست رفته می‌دیدند، در دقایق پایانی پیش کشیدند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در مقابل این لستر بود که می توانست در وقت های تلف شده به گل دوم برسد اما واردی که در موقعیت تک به تک با برند لنو قرار گرفته بود، توپ را به سر دروازه بان آلمانی آرسنال کوبید و در نهایت تنها یک کرنر نصیب لستر شد.

اما همان تک گل واردی برای پیروزی کافی بود و این تیم توانست از این دیدار خارج از خانه به سه امتیاز دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها