کد خبر : 1715586 | 05 آبان 1399 ساعت 01:15 | 21.3K بازدید | 3 دیدگاه

یوونتوس 1-1 ورونا: بیانکونری زور بردن نداشت

یوونتوس در دیداری خانگی مقابل ورونا با تساوی 1-1 متوقف شد.

یوونتوس 1-1 ورونا: بیانکونری زور بردن نداشت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آندره آ پیرلو در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه دژان کولوسفکی توانست دروازه میهمان را باز کند تا بیانکونری از این دیدار خانگی به یک امتیاز برسد.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما بازی خیلی زود متعادل شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در ادامه بازیکنان ورونا توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 16 به گل رسیدند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. دو دقیقه بعد نوبت یوونتوسی ها بود که صاحب موقعیت شوند اما برناردسکی نتوانست از فرصتی که رابیو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند و سیلوستری در موقعیت تک به تک، دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 23، ارسال خطرلازوویچ به تیر دوم به کولی رسید اما ضربه والی او راهی به دروازه یوونتوس پیدا نکرد. در ادامه باز هم این بازیکنان ورونا بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند.

 

1538596

 

در دقایق پایانی نیمه اول یوونتوسی ها پیش کشیدند و در دقیقه 41، چیزی نمانده بود که خوان کوادرادو دروازه ورونا را باز کند اما ضربه پرقدرت او به تیر دروازه ورونا برخورد کرد.

حملات یوونتوس تا آخرین ثانیه های نیمه اول ادامه داشت و حتی در وقت های تلف شده، روی پاس کوادرادو، این آلوارو موراتا بود که دروازه را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت تا نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان برسد.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدا بدون موقعیت ویژه سپری شد. در دقیقه 56،  زاکانی با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دروازه یوونتوس را تهدید کرد اما شزنی با یک واکنش به موقعیت توپ را به بیرون فرستاد.

سرانجام در دقیقه 60 بود که ورونا به گل رسید. روی پاس خوب زاکانی بود که فاویلی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و در حالی که مدافعان یوونتوس کاملا او را رها کرده بودند، با یک ضربه پاس چپ دقیق، کار را تمام کرد.

یوونتوسی ها که نتیجه را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و در دقیقه 64 اعتقاد داشتند که لوواتو درون محوطه جریمه ورونا روی آرون رمزی مرتکب خطا شده است اما داور چنین اعتقادی نداشت.

حملات یوونتوس ادامه داشت و در دقیقه 71، شوت خطرناک موراتا دروازه ورونا را تهدید کرد اما باز هم سیلوتری دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 76 یووه تا یک قدمی زدن گل پیش رفت اما ضربه دیبالا که با برخورد به بازیکنان منحرف شده بود، به تیر دروازه برخورد کرد و این موقعیت هم از دست رفت.

اما سرانجام در دقیقه 78 یووه به گل تساوی رسید. کولوسفکی که در سمت چپ محوطه جریمه ورونا صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی ، با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1538594

 

1538595

 

در دقایق باقی مانده هر دو تیم تلاش کردند تا با شوت های از راه دور شانس شان را برای زدن گل برتری امتحان کنند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها