کد خبر : 1715587 | 05 آبان 1399 ساعت 08:34 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

درخشش های ادامه دار دروازه بان ایرانی ماریتیمو

عابدزاده در شب شکست هم ستاره بود

با وجود شکست تیم ماریتیمو در هفته پنجم رقابت های لیگ پرتغال برابر موریرنزه ، اما امیرعابدزاده ستاره تیمش بود و بالاترین امتیاز را درمیان همتیمی هایش گرفت.

عابدزاده در شب شکست هم ستاره بود

 

به گزارش"ورزش سه" ماریتیمو که فصل را خوب شروع کرده حالا با شکست برابر موریرنزه بار دیگر به رتبه های میانی رفته و در جایگاه نهم قرار گرفت. با این وجود امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو در شب شکست دو بر یک در هفته پنجم نیز با عملکردش درون دروازه این تیم به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد.


در حالیکه فابیو چینا زننده تنها گل ماریتیمو نمره 6.4 را از سایت گل پوینت گرفته نمره امیر عابدزاده نمره بالای 8.2 است و فاصله او را با دیگر بازیکنان این تیم نشان می دهد. 
دروازه بان ایرانی ماریتیمو در این شب یکی از بهترین بازیکنان زمین هم بود هرچند بالاترین نمره را پدرونانو مهاجم موریرنزه و زننده گل پیروزی بخش به دست آورد به طوری که او با کسب نمره 8.8 بهترین بازیکن زمین بود. 
امیرعابدزاده که در سه فصل اخیر توانسته روند کاملا رو به رشدی را در فوتبال پرتغال داشته باشد در این فصل تبدیل به ستاره اول تیمش شده است. در سایت "فوتبال سریتیک" او براساس جمع نمراتی که به دست آورده اکنون با رسیدن به رنکینگ 77 بالاتر از تمام بازیکنان ماریتمو قرار گرفته و بهترین بازیکن این تیم محسوب می شود.

 

1538598


او اکنون در رنکینگ این سایت هم امتیاز با دروازه بانانی چون ران یارشتن نروژی در هرتابرلین، مارتین دوورافکا اهل اسلواکی در نیوکاسل، یوری دیوپین اهل روسیه در روبین کازان، سرگئی پسیاکوف روس در روستوف، مایک مایگنان فرانسوی در لیل است و با توجه به روند پیشرفتی که عابدزاده در سال ها و ماه های اخیر داشته است می توان امیدوار بود این دروازه بان 27 ساله و ملی پوش ایرانی بتواند تا پایان امسال رنکینگش را ارتقا داده و خودش را به جمع دروازه بانان نامدارتری برساند.   

 

1538599


او که توانسته خودش را از نظر سطح کیفی به دروازه بانی با شایستگی حضور در تیمی بزرگتر از ماریتیمو برساند با ادامه این روند می تواند در پایان سال در انتظار پیشنهادات بهتری هم باشد. 
عابدزاده در این فصل از رقابت های پرتغال در 5 بازی که انجام داده یک بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است. او فصل گذشته و در 25 بازی سه بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. اتفاقی که با توجه به موقعیت ماریتیمو در فوتبال پرتغال می تواند موضوع مهمی برای این بازیکن و این باشگاه تلقی شود.


نمرات امیر و نمودار موفقیت او نشان می دهد که او از زمان حضور فوتبالش و به خصوص در سه فصل اخیر پیشرفت ملموس و قابل توجهی داشته است. او که زمانی ذخیره چارلز دروازه بان برزیلی ماریتیمو بود حالا با فاصله ای بعید از این دروازه بان ، شماره یک اصلی تیمش و یکی از چهره های مطرح فوتبال پرتغال درون دروازه است.

 

1538695

دیدگاه‌ها