کد خبر : 1715611 | 05 آبان 1399 ساعت 11:40 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: این تاتنهام با آن رئال قابل مقایسه نیست

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام مقایسه تیم او با رئال مادریدی که در فصل 201-2012 هدایتش را بر عهده داشت نادرست دانست.

مورینیو: این تاتنهام با آن رئال قابل مقایسه نیست

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در پاسخ به خبرنگارانی که تاتنهام امروز را با رئالی مادریدی که مورینیو در فصل 2011-2012 هدایتش را بر عهده داشت مقایسه می کردند این مقایسه را نادرست خواند و گفت بین این دو تیم تفاوت زیادی وجود دارد.

 

1538638

 

در آن فصل رئال مادرید با هدایت مورینیو با اقتدار کامل در لالیگا به قهرمانی رسید. رئال مادریدی که ستاره های بزرگ زیادی در اختیار داشت. درخشش تاتنهام در فصل جاری و به خصوص گلهای زیادی که شاگردان مورینیو در لیگ برتر زده اند باعث شده عده زیادی این تاتنهام را با آن رئال مقایسه کنند.

 

1538637

 

اما مورینیو مقایسه دو تیم را نادرست دانست و در پاسخ به خبرنگاران گفت: " نه این دو تیم متفاوت هستند. من در رئال مادرید بازیکنان تهاجمی خیلی خیلی فوق العاده ای داشتم و ما موفق شدیم تیم خاص و ویژه ای بسازیم. البته باید صادق باشم و اعتراف کنم من در تاتنهام هم بازیکنان تهاجمی خوب زیادی دارم ولی ما باید کاری کنیم تیم به ثبات برسد".

 

مورینیو در ادامه گفت: " مساله اصلی تفاوت دو تیم است نه افراد. ما باید در کنار بازی تهاجمی بتوانیم تیم را طوری سازماندهی کنیم که در دفاع هم متوازن عمل کند و به حریف فضا ندهد. ما در فاز دفاعی نیاز به تغییراتی جزئی داریم".

 

 

دیدگاه‌ها