کد خبر : 1715644 | 05 آبان 1399 ساعت 14:40 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

صبر گواردیولا لبریز شد؛ این دیگر چه تقویمی است؟

پپ گواردیولا از فشار ناشی از انجام سه بازی در هفته به شدت انتقاد کرد.

صبر گواردیولا لبریز شد؛ این دیگر چه تقویمی است؟

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شروع خوبی در فصل جاری نداشته و با انجام 5 بازی و کسب 8 امتیاز در رده سیزدهم لیگ برتر است. سیتی تک بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را از پورتو برد با این حال پپ گواردیولا معتقد است که فشار ناشی از انجام بازی های فشرده باعث شده تا نتواند حداکثر کارایی لازم را از بازیکنانش ببیند.

 

 

1531055

 

 

پپ که تیمش دو روز پیش در زمین وستهام با تساوی 1-1 متوقف شد، در انتقاد از تقویم فشرده این فصل گفت:« این دیگر بیش از اندازه است. با توجه به وضعیت روحی و ذهنی بازیکنان، این فشار خیلی خیلی زیاد است و بازیکنان نمی توانند از پس آن بر بیایند. فصل گذشته ما یک وقفه طولانی داشتیم و سپس بازی ها از سر گرفته شد. وقتی فصل تمام شد، ما تنها دو هفته وقت استراحت داشتیم و این اجازه نمی دهد تا کیفیت واقعی بازیکنان را شاهد باشیم.»

 

پپ ادامه داد:« من سعی می کنم حداکثر بازدهی را از بازیکنانم بگیرم ولی برای هر انسانی یک حد و حدودی وجود دارد و نمی توان بیش از اندازه انتظار داشت. ما برای رقابت در یک یا دو جام شرایط خوبی داریم ولی مشکل اینجاست که هر سه روز یک بازی داریم و سپس وقفه بازی های ملی می رسد و خیلی از بازیکنان ما هم ملی پوش هستند. این یعنی اکثر بازیکنان اصلا استراحت ندارند.

به اینها پروازهای طولانی را هم اضافه کنید که خستگی را مضاعف می کند. ما در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام اتحادیه و جام حذفی باید رقابت کنیم؛ در حالی که برای پیش فصل و آماده سازی بازیکنان، فرصت کافی هم در اختیار نداشتیم.»

 

دیدگاه‌ها