کد خبر : 1715662 | 05 آبان 1399 ساعت 15:40 | 38K بازدید | 2 دیدگاه

نامه رسمی به معاون رئیس ایالت کاتالونیا

بارتومئو به سیم آخر زد؛ آخرین تلاش ها برای ماندن

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا رسما خواهان لغو رفراندوم علیه خودش شد. رفراندوم برای هفته بعد پیش بینی شده است.

بارتومئو به سیم آخر زد؛ آخرین تلاش ها برای ماندن

به گزارش "ورزش سه"، ماه پیش بود که اعلام شد نزدیک به 20 هزار رای جمع شده توسط کمپین علیه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا مورد تایید قرار گرفته که به معنای قطعیت برگزاری رفراندوم علیه بارتومئو بود.

 

 

1532049

 

 

جوردی فاره رهبر کمپین روز گذشته از بارتومئو خواست که هرچه زودتر استعفا کند تا به جای رفراندوم در فکر برگزاری سریعتر انتخابات ریاست باشگاه باشند اما او حاضر به استعفا نشد و به این ترتیب باید منتظر برگزاری رفراندوم علیه خود باشد.

هرچند ادعا شده بود بارسلونا با شکایت قضایی علیه کمپین قصد دارد مانع برگزاری رفراندوم شود ولی  رسانه های کاتالونیا اعلام کردند که باشگاه تسلیم شده و قصد دارد به زودی تاریخی دقیق برای رفراندوم اعلام کند.

 

 

1538699

 

 

امروز در جلسه هیئت مدیره بارسلونا قرار است تاریخ رسمی رفراندوم اعلام شود و شایعاتی مبنی بر استعفای بارتومئو و اعضای هیئت مدیره نیز شنیده می شود ولی طبق ادعای اسپورت، رئیس بارسا از دولت محلی کاتالونیا رسما درخواست لغو رفراندوم به دلیل وضعیت خاص ایالت از لحاظ شیوع کرونا داشته است.

اسپورت به نامه بارتومئو دسترسی پیدا کرده و عنوان داشته است که او برای پره آراگونس معاون رئیس دولت محلی و وزیر اقتصاد ایالت کاتالونیا نوشته است که 40 هزار عضو باشگاه که قابلیت رای دادن دارند،  بالای 60 سال هستند و متوسط سنی بیش از نیمی از اعضا نیز 58 سال است و به همین دلیل صلاح نیست در شرایط پاندمی کرونا اجازه برگزاری رفراندوم صادر شود.

 

از سوی دیگر جوردی فاره رهبر کمپین ضد بارتومئو تهدید کرده است که اگر امروز تاریخ رفراندوم اعلام نشود، بر علیه بارتومئو اقدام قضایی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها