کد خبر : 1715689 | 05 آبان 1399 ساعت 17:19 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر: بایرن همیشه مدعی قهرمانی در اروپاست

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ فضای فعلی حاکم بر این تیم را مثبت توصیف کرد.

توماس مولر: بایرن همیشه مدعی قهرمانی در اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل گذشته با اقتدار و رقم زدن نتایجی تاریخی موفق به فتح سه گانه و تمامی جام های ممکن در آلمان و اروپا شد. این تیم فصل جاری را نیز درخشان آغاز کرده و در هفته اول موفق شد با چهار گل اتلتیکومادرید را مغلوب کند. توماس مولر، مهاجم باتجربه و آلمانی در نشست خبری بازی فردا شب در روسیه مقابل لوکوموتیو مسکو حضور یافته و مدعی شد بایرن مونیخ همیشه مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

 

1538725

 

احتمال قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان: "بایرن مونیخ همیشه نامزد قهرمانی در این مسابقات است و ما همیشه موفق به رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان شده ایم. در حال حاضر ما احساس قدرت فراوانی  داریم، اما این حس به ما در ماه های مارس و آوریل کمک نمی کند. با این حال من به باشگاه و تیم اعتماد دارم. از شروع دوباره لیگ قهرمانان خوشحال هستیم و امیدواریم همین روند فعلی در این رقابت ها برای بایرن مونیخ استمرار پیدا کند. ما در شرایط مساعدی قرار داریم، فضای حاکم بر تیم مثبت است و نشانه های خوبی در تیم فعلی بایرن مونیخ دیده می شود."

 

دیدار مقابل لوکوکوتیو مسکو: "پیش از شروع یک بازی هیچ کس به فکر شکستن رکوردها نیست، زیرا این رویکرد اشتباهی بوده و همچنین مغرورانه است. اول از همه کسب پیروزی در بازی فردا مقابل لوکوموتیو مسکو مهم ترین هدف بایرن مونیخ خواهد بود."

دیدگاه‌ها