کد خبر : 1715736 | 05 آبان 1399 ساعت 21:44 | 45.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش زیدان به بازگشت هازارد و نیمکت نشینی ایسکو

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید می گوید که بازگشت ادن هازارد به میادین خبر بسیار خوبی برای این تلقی می شود.

واکنش زیدان به بازگشت هازارد و نیمکت نشینی ایسکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم ناقص شاختار در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با نتیجه 3-2 شکست خورد تا نتیجه ای دور از انتظار در گام نخست برای پر افتخارترین تیم فوتبال اروپا رقم خورده باشد. با این حال پیروزی مهم و حیاتی لوس بلانکوس در دیدار ابتدایی هفته مقابل بارسلونا تا حدود زیادی روحیه را به این تیم بازگرداند؛ موضوعی که باعث شد شاگردان زین الدین زیدان با روحیه ای بسیار خوب پا به هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با مونشن گلادباخ بگذارند.

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پیش از بازی فردای تیمش مقابل مونشن‌گلادباخ گفت: " فردا ما یک مسابقه بسیار مهم داریم و باید تمرکز خود را حفظ کنیم. من احساس بدی نسبت به چیزهایی که گفته می‌شود ندارم. ما به آن چیزی که به عنوان یک تیم انجام داده ایم پایبند هستیم، می جنگیم، خوب بازی می‌کنیم و این دقیقا همان کاری است که باید فردا هم انجام دهیم."

 

 

1538764

 

 

زیدان در ادامه گفت: "در حال حاضر من فقط بازی فردا فکر می کنم. من تا آخرین روز مبارزه خواهم کرد و کارها را طبق روال انجام خواهم داد. در مورد بقیه موارد خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما در دیدار با بارسلونا یک 90 دقیقه بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم.

 

ما می‌دانیم که فصل طولانی است و به همه بازیکنان احتیاج خواهیم داشت. درست است که ما در کناره‌های زمین مشکل داشته ایم اما بازیکنانی وجود دارند که می توانند به عنوان جایگزین عمل کنند و مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت."


 

1538497

 

 

ادن هازارد بعد از مدت ها دوباره در لیست رئال مادرید قرار گرفت و گفته می‌شود که او فردا چند دقیقه به میدان هم خواهد رفت. زیدان در این باره گفت: " بودن هازارد با ما نشان می‌دهد که وضعیت خوب است و این خبری عالی محسوب می شود. ما از دیدن او در کنارمان بسیار خوشحال هستیم. فردا خواهیم دید که چگونه از او استفاده خواهیم کرد."

 

زیدان در مورد نیمکت نشینی های پیاپی ایسکو نیز گفت: " ایسکو می‌خواهد مانند همه بازیکنان به میدان برود و این اتفاق بسیار مثبتی است. بازیکنان همیشه می خواهند بازی کنند اما این موضوع به آماده بودن آنها بستگی دارد. این تیم همیشه این چنین بوده است. بازیکنان همه آماده هستند و من باید در مورد یازده بازیکن اصلی تصمیم بگیرم."

 

 

1455461
 

دیدگاه‌ها