کد خبر : 1715742 | 05 آبان 1399 ساعت 22:26 | 41.5K بازدید | 1 دیدگاه

مارادونا: هدیه تولد ۶۰ سالگی؟ یک دست خدای دیگر

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین آرزوی جالبی را برای تولد ۶۰ سالگی خود به زبان آورد.

مارادونا: هدیه تولد ۶۰ سالگی؟ یک دست خدای دیگر

به گزارش "ورزش سه"، این هفته شصتمین زاد روز دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین است؛ با این حال به طور قطع هواداران فوتبال انگلیس اصلاً دوست ندارند آرزوی او در روز تولدش را بشنوند.

 

 

1538769

 

 

اسطوره فوتبال آرژانتین در اظهار نظری به شوخی اذعان داشته که تنها چیزی که در روز تولدش آرزو می کند این است که یک گل دیگر مانند "دست خدا" که در جام جهانی به تیم ملی انگلیس زده بود، به ثمر برساند.

 

مارادونا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 به شکلی کاملاً واضح توپ را با کمک دستانش وارد دروازه انگلیس و پیتر شیلتون کرد. با این حال ضربه دست او آنقدر حرفه‌ای بود که داور متوجه آن نشد و با وجود اعتراضات سر بابی رابسون، سرمربی انگلیس و بازیکنان این تیم، گل صحیح اعلام شد. آرژانتین در آن مسابقات موفق شد در مسابقه فینال آلمان غربی را شکست دهد تا گل شگفت انگیز مارادونا بیش از پیش ارزش پیدا کرده باشد.

 

 

1538770

 

 

دیگو مارادونا حالا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه هدیه ای برای روز تولدش می خواهد به فرانس فوتبال گفت: " من آرزو دارم این بار با دست راست بتوانم گل دیگری را برابر انگلیس به ثمر برسانم. البته گل من به انگلیس یک تصمیم از پیش تعیین شده نبود اما شرایط خیلی سریع رقم خورد. داور به من نگاه کرد و گفت گل!  این احساس بسیار خوبی بود؛ مانند یک انتقام نمادین از انگلیسی ها."

دیدگاه‌ها