کد خبر : 1715768 | 06 آبان 1399 ساعت 09:20 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: از عملکرد راضی هستیم، از نتیجه نه

استفانو پیولی سرمربی میلان گفت از تساوی 3-3 تیمش مقابل رم راضی نیست اما او از دروازه بانش در این بازی سیپریان تاتاروشانو دفاع کرد.

پیولی: از عملکرد راضی هستیم، از نتیجه نه

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیروز در خانه خود میزبان آ اس رم بود و در نهایت به تساوی 3-3 رضایت داد تا از این بازی خانگی یک امتیاز بدست بیاورد. استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی گفت از نتیجه بدست آمده راضی نیست ولی با وجود انتقادها از سیپریان تاتاروشانو سنگربان میلان در این بازی، پیولی از او دفاع کرد.

 

1538804

 

پیولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " من از عملکرد تیمم راضی هستم ولی با اینکه در جدول همچنان تیم اول هستیم اما نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که بازیکنان ما در پایان بازی از نتیجه راضی نبودند. ما مقابل یک حریف پرقدرت بازی کردیم. آنها از ضربات آزاد بهتر از ما استفاده کردند اما رویهم رفته عملکرد ما خوب بود و باعث شد به خودمان بیشتر امیدوار بشویم".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت: " تیم ما فضای خوبی دارد و هماهنگی بین بازیکنان عالی است. ما هر روز با نهایت قوا تلاش می کنیم. می خواهم روی این روحیه تیمم تاکید کنم. هیچ تیمی به اندازه ما عزم و اراده ندارد و باید با همین روحیه ادامه بدهیم".

 

پیولی در واکنش به اشتباه تاتاروشونا دروازه بان میلان روی گل اول گفت: " اشتباه بخشی از فوتبال است و تاتاروشانو آن توپ را از دست داد. او دروازه بان قوی ای است ولی این اولین بازی اش بود و این احتمالاً روی عملکردش تاثیر گذاشته بود".

 

 

دیدگاه‌ها