کد خبر : 1715788 | 06 آبان 1399 ساعت 10:36 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

غیرقابل پیش‌بینی، مثل آب و هوای مشهد

رحمتی در اولین تجربه سرمربیگری؛ جاه‌طلب و محتاط

سید مهدی رحمتی با پیروزی برابر نساجی چهارمین پیروزی پیاپی را در دیدارهای پیش فصل این تیم به دست آورد.

رحمتی در اولین تجربه سرمربیگری؛ جاه‌طلب و محتاط 

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان یک اردوی 12 روزه در تهران، شاگردان رحمتی به مشهد بازگشتند و در ورزشگاه امام رضا در یک دیدار پر افت و خیز توانستند با نتیجه سه بر دو برابر نساجی مازندران پیروز شوند. مهدی رحمتی پس از کسب نتایج بسیار ضعیف در رقابت‌های آسیایی این‌بار می‌تواند در رقابت‌های لیگ برتر جبران کرده و با کسب نتایج خوب به عنوان یک سرمربی تازه وارد در فوتبال کشور عرض اندام کند. 

 

جدایی ستاره‌ها؛ دغدغه اصلی رحمتی

تیم شهر خودرو در فصل نقل و انتقالات نفرات زیادی از بازیکنان اصلی تیم خود را از دست داد. محمدحسین مرادمند که چندین فصل در شهر خودرو حضور داشت و ستون خط دفاعی این تیم بود به استقلال پیوست، میلاد سرلک به پرسپولیس منتقل شد و یکی از بازیکنان خوب این تیم در رقابت‌های آسیایی بود. علی نبی‌زاده هم به اصفهان رفت و با ذوب‌آهن قرارداد بست. محمدرضا خلعتبری هم که در نیم فصل گذشته به مشهد آمده بود، مجددا به سپاهان پیوست. محمد قاضی با پایان قراردادش به تمرینات شهر خودرو اضافه نشد تا از این تیم جدا شود، سعید صادقی هم با عقد قراردادی به جمع یاران امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر پیوست. محمد آقاجان‌پور مدافع تیم ملی امید آخرین نفر از این لیست است که از تیم رحمتی خارج شد و به مس رفسنجان پیوست.
جدایی این بازیکنان شاکله‌ی تیم رحمتی را تغییر داد و او حالا باید با یک تیم کاملا جدید راهی مسابقات شود، در کنار این موضوع باید توجه داشت که 5 بازیکن شهر خودرو به تازگی درگیر کرونا شده‌اند تا رحمتی را در همین شروع فصل با مشکل مواجه کنند.  

 

ورودی‌ها؛ با آرزوی پیشرفت و درخشش

سید مهدی رحمتی فصل نقل و انتقالات را با خرید 4 بازیکن از نفت مسجد سلیمان و نساجی شروع کرد. احمد الجبوری و صادق صادقی از تیم مسجد سلیمانی به مشهد آمدند و رحمان جعفری و عرفان معصومی هم از نساجی به شهر خودرو پیوستند. سرمربی شهر خودرو، میلاد فراهانی را نیز از تیم گل گهر به جای خود در درون دروازه در اختیار گرفت. امیرحسین کریمی 24 ساله یک خرید لیگ برتری دیگر بود که از پیکان به جمع این تیم پیوست. مهدی رحمتی که هم‌چنان یک سهمیه لیگ برتری دیگر در دست دارد، میانگین سنی تیم خود را شدیدا پایین آورده تا یکی از جوان‌ترین تیم های لیگ بیستم را در اختیار داشته باشد. جدایی ستاره‌های مسن و خرید بازیکنان جوان می‌تواند یک قمار در فصل اول سرمربی‌گری رحمتی باشد. 

 

 

خداحافظی کرد یا ...؟

مهدی رحمتی پس از ثبت قرارداد با شهر خودرو در پستی اینستاگرامی ورود خود را به جرگه مربیان به صورت رسمی اعلام کرد که بسیاری به اشتباه تصور کردند او کفش‌هایش را آویزان کرده است؛ اگرچه بعید به نظر می‌رسد اما احتمال آن وجود دارد تا وی را باز هم در چمن مسابقه مشاهده کنیم. با توجه به نقل و انتقالات شهر خودرو، به نظر کادر مدیریت این تیم حضور در میانه‌های جدول را به عنوان هدف عالی خود در نظر گرفته‌اند، اگر چه رحمتی با استارت خوب خود در پیش فصل نشان داده که در عصر جدید فوتبالیاش هم‌چنان جاه‌طلبی‌اش را حفظ کرده است. 

 

غیر قابل پیش‌بینی، مثل آب و هوای مشهد!

تغییرات گسترده درترکیب تیم شهر خودرو، در اولین سال حضور مهدی رحمتی روی نیمکت مربی‌گری، نشان‌گر آن است که نمی‌توان پیش بینی خاصی از عملکرد شهر خودرو در لیگ بیستم داشت. ضعیف ترین نتایج تاریخ یک تیم ایرانی در رقابت‌های آسیایی و سپس پیروزی های پیاپی در دیدارهای پیش فصل لیگ، بیلان کاری رحمتی و تیمش در ماه‌های اخیر بوده است؛ پس به واقع پیش‌بینی سخت خواهد بود، درست مثل آب و هوای مشهد.

دیدگاه‌ها