کد خبر : 1715850 | 06 آبان 1399 ساعت 14:45 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

الکساندر گلب:

نمی‌دانم چرا از آرسنال به بارسا رفتم

الکساندر گِلِب، هافبک سابق آرسنال، معتقد است که تصمیمش برای جدایی از این باشگاه و رفتن به بارسلونا اشتباه بوده است.

نمی‌دانم چرا از آرسنال به بارسا رفتم

به گزارش "ورزش سه"، گلب در سال 2005 از اشتوتگارت به آرسنال پیوست و در 3 فصل حضور در جمع توپچی ها، 130 بازی برای این باشگاه انجام داد و به فینال چمپیونزلیگ هم رسید.

اما او نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی بارسلونا پیدا کند و تنها 36 بازی برای این تیم انجام داد و پیش از اینکه قراردادش را با توافق دو جانبه فسخ کند، به طور قرضی برای اشتوتگارت، بیرمنگام و وولفسبورگ بازی کرد.

هرچند او در اولین فصل حضور در بارسا قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ را تجربه کرد اما معتقد است که این دستاوردها ارزش جدایی از آرسنال را نداشت.

او به پادکست Arsenal’s In Lockdown گفت:" سال‌های زیادی گذشته و من همچنان به آن فکر می کنم. درک نمی کنم؛ تا همین امروز درک نمی کنم که چه اتفاقی افتاد یا چرا چنین تصمیمی گرفتم.

البته در آن زمان بارسلونا بهترین تیم دنیا بود اما من واقعا از بودن در آرسنال خوشحال بودم. دوستانی داشتم، از کار با مربی لذت می بردم، برای یکی از بهترین تیم ها بازی می کردم، هواداران، ورزشگاه، همه چیز!

 

1538910

 

چرا رفتم؟ نمی دانم. البته بارسا بهترین تیم آن زمان بود و همه می خواستند برای آنها بازی کنند اما من از بودن در آرسنال 100 درصد راضی بودم. وقتی با آرسن ونگر صحبت کردم، گریه کردم. پیش از اینکه بروم، در تعطیلات با هم صحبت کردیم و او به من گفت که می خواهد من را نگه دارد و اینکه بازیکن مهمی برای تیم هستم. من گریه کردم. نمی دانستم در آن زمان باید چه کاری انجام بدهم.

البته بارسا تیم فوق العاده ای است. من با آنها به همه جام ها رسیدم. اما آنقدری که در آرسنال بازی می کردم، در آنجا بازی نکردم. این تنها اشتباه من بود زیرا در آن زمان، اتفاقات زیادی در زندگی خانوادگی من رخ داد. من بازی هایم در بارسا را خیلی عصبی شروع کردم. همیشه هجومی بودم. این تنها اشتباه من است.

اینطور نبود که گواردیولا به من اعتماد نداشته باشد یا چیزی شبیه به این. نه، این فقط اشتباه خودم بود. من در آرسنال خوشحال بودم. وقتی در تیمی خوشحال هستید، باید بمانید."

دیدگاه‌ها