کد خبر : 1715854 | 06 آبان 1399 ساعت 17:00 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

برناردو سیلوا: بد نمی‌شود اگر سیتی، امباپه را بخرد!

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، تایید کرد که دوست دارد که این باشگاه کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد.

برناردو سیلوا: بد نمی‌شود اگر سیتی، امباپه را بخرد!

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا و امباپه بین سال های 2015 تا 2017 در موناکو با هم هم‌تیمی بودند و حتی تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفتند. یک فصل بعد از جدایی برناردو سیلوا از موناکو، امباپه هم راهی پاری سن ژرمن شد و با این تیم فصل گذشته به فینال چمپیونزلیگ رسید.

او همچنین در سال 2018 با فرانسه قهرمان جام جهانی شد و اکنون باشگاه های زیادی از جمله رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن او است.

اما سیلوا امیدوار است که این ستاره جوان فرانسوی به منچسترسیتی بپیوندد. او در گفتگو با اکیپ، در پاسخ به این سوال که دوست دارد کدام بازیکن فرانسوی به سیتی ملحق بشود، گفت:" کیلیان امباپه. وقتی من در موناکو بودم، از همان موقع مشخص بود که او بازیکن ویژه ای است. او دوست من هم هست. بد نیست اگر بتوانیم او را بخریم."

 

1538911

 

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا رقابت های فوتبال در اکثر کشورها بدون حضور تماشاگران برگزار شود و سیلوا معتقد است این مسئله روی بازی ها تاثیر منفی داشته است:" بدون هواداران دیگر آن لذت، آن جو و آن شور و اشتیاق وجود ندارد. دل‌مان برای هواداران خیلی تنگ شده است.

باید واقعیت را بپذیریم. همه باید کمی شیوه زندگی را تغییر بدهند تا بتوانیم از خودمان مراقبت کنیم. اما واقعیت این است که ما داریم به خودمان دروغ می گوییم. این همان فوتبال سابق نیست."

دیدگاه‌ها