کد خبر : 1715867 | 06 آبان 1399 ساعت 16:50 | 32.4K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش آاس؛

زیدان و راهکاری که جبران نبود رونالدو را کرد

زین الدین زیدان برای جبران نبود گل های کریستیانو رونالدو روی گلزنی مدافعان و هافبک ها حساب باز کرده است.

زیدان و راهکاری که جبران نبود رونالدو را کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی کریستیانو رونالدو بسیاری می گفتند که رئال چگونه می تواند جای خالی 50 گل فصل این فوق ستاره را پر کند. زیدان اما راهکار مناسبی داشت. او وظیفه گلزنی را بین تمام بازیکنانش پخش کرد. فصل گذشته و فصل جاری اوضاع یکسان بوده است.

 

رئال مادرید 21-2020 بسیار  شبیه به فصل گذشته است؛ به خصوص در بخش گلزنی. در نبود یک گلزن قهار، بازیکنان تمام پست ها گلزنی می کنند. شش گل از یازده گل سفیدپوشان توسط مدافعان یا هافبک ها به ثمر رسیده است. 

برترین گلزن رئال مادرید تا به امروز یک مهاجم است. البته او کریم بنزما نیست و وینیسیوس با سه گل بالاتر از بازیکن فرانسوی قرار دارد.

 

 

1538166

 

 

کریم بنزما نیز تنها یک گل به ثمر رسانده است که این اتفاق در دیدار برابر لوانته رخ داد. مهاجم فرانسوی تاکنون 16 بار به سمت دروازه شوت زده که هشت توپ در چارچوب بود. او این آمار را در هفت بازی و 582 دقیقه بازی به ثبت رسانده است. 

 

بنزما اما تاثیرگذاری‌اش را در بخش های دیگر نشان داده است. نمونه بارزش دیدار شنبه مقابل بارسلوناست که 35 پاس از 38 پاس مهاجم فرانسوی صحیح بود و موقعیت های خطرناکی را خلق کرد که پاس گل به فدریکو والورده یکی از آن ها بود و باعث شد نتیجه 1-0 به نفع رئال شود.‌

 

 

1538165

 

 

وینیسیوس و بنزما تنها مهاجمان رئال  هستند که در این فصل گلزنی کرده و چهار بار دروازه حریفانشان را باز کرده اند. هفت گل دیگر این تیم توسط لوکا مودریچ (2)، سرخیو راموس (2) والورده (2) و یک گل به خودی به ثمر رسیده است.

 بیش از نیمی از گل های رئال مادرید به خط میانی و دفاع اختصاص دارد؛ کسانی که انتظار گلزنی از آنها وجود ندارد. در فصل 20-2019 مهاجمان رئال 37 گل به ثمر رساندند و مدافعان و هافبک ها تنها پنج بار کمتر گلزنی کردند(32 گل). 

 

 

1533347

دیدگاه‌ها