کد خبر : 1715878 | 06 آبان 1399 ساعت 17:43 | 189.4K بازدید | 32 دیدگاه

به حکم کمیته اخلاق و به صورت موقت 

محرومیت سعید آذری از فعالیت در فوتبال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، فعالیت های فوتبالی سعید آذری مدیرعامل فولاد را لغو کرد.

 محرومیت سعید آذری از فعالیت در فوتبال 

به گزارش "ورزش سه" ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با دستور کمیته اخلاق از فعالیت های فوتبالی به طور موقت محروم شده است. این حکم جنجالی دقایقی پیش روی وبسایت فدراسیون فوتبال با استناد به مواد 23 و 65 منتشر شد،دو ماده ای که به این کمیته اجازه می‌دهد مرجع صدر رای باشد. البته مرجع صادر کننده درباره علت صدور این رای  توضیح دقیقی نداده است.

 

سعید آذری که از مدیران با تجربه و خبرساز فوتبال ایران محسوب می شود و بارها در صفحه اینستاگرامش درباره مشکلات اداری فوتبال ایران اظهار نظر کرده است، احتمالا به همین دلیل از سوی کمیته اخلاق تعلیق شده است؛ حکمی که مطمئنا با واکنش او همراه خواهد بود.


نکته اصلی درباره این حکم آن است که مشخص نیست این حکم چه ضمانت اجرایی خاصی دارد. چه، آذری در پست و جایگاهی نیست که فدراسیون فوتبال بتواند او را از جایگاه فوتبالی اش محروم نماید. البته احتمال بسیار زیاد این حکم به منزله بلااثر شدن امضای او در مواردی است که مکاتبات رسمی انجام می شود که این مسئله هم از نظر اداری کاملا قابل حل است.

 

 

1495735

 


در نهایت چه بهتر بود فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق موضع روشن تری در قبال این محرومیت می داشت تا مشخص میشد که این مدیرعامل که وجهه مثبتی در میان طرفداران فوتبال دارد به چه دلیل از فعالیتش در فوتبال تعلیق شده است. 


آذری بعد از انتشار حکم برای رفع شائبه‌ها دو ماده استنادی حکم کمیته اخلاق را در اینستاگرامش منتشر کرد که طی آنها مشخص شده مرجع صادرکننده برچه اساسی می‌توانسته رای به تعلیق او بدهد. در این دو ماده مشخص است که حکم تعلق حداکثر 20 روزه خواهد بود.

 

 

1539038

1539039

 

 

دیدگاه‌ها