کد خبر : 1715887 | 06 آبان 1399 ساعت 18:30 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب ژولیو سزار

ژرژ ژسوس را به مورینیو ترجیح می دهم

ژولیو سزار دروازه بان برزیلی سابق اینتر در توصیف مربیانی که زیر نظرشان کار کرده، ژرژ ژسوس را بهترین معرفی کرد.

ژرژ ژسوس را به مورینیو ترجیح می دهم

به گزارش "ورزش سه"،  ژولیو سزار بیشتر به خاطر دوران درخشانش در اینتر مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرد، جایی که بیش از 200 بازی در طول 7 سال انجام داد و در همان زمان در تیم ملی برزیل نیز درخشان بود. او با اینتر 5 قهرمانی سری آ و 3 قهرمانی کوپا ایتالیا کسب کرد. همچنین با ژوزه مورینیو موفق به قهرمانی در چمپیونزلیگ و کسب سه گانه نیز شد. او با اینتر توانست جام‌ باشگاه‌های جهان را هم کسب کند.

 

 

1297477

 

 

سزار سال 2012 از اینتر جدا شد و به کویینز پارک رنجرز پیوست تا تجربه حضور در لیگ انگلیس را نیز داشته باشد اما تنها دو سال در این تیم دوام آورد و پس از آن به پرتغال رفت. او بین سال های 2014 تا 2017 در بنفیکا حضور داشت و قهرمانی لیگ و جام حذفی را در لیسبون جشن گرفت.

سزار که دو سال پیش در فلامینگو از فوتبال خداحافظی کرد، حالا 41 سال دارد. او که موفق‌ترین دورانش را با مورینیو پشت سر گذاشته، معتقد است درک ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی بنفیکا از فوتبال در سطح دیگری است.

 

 

1538952

 

 

ژولیو سزار در این رابطه گفت:« واقعا کار با ژسوس را دوست داشتم. نمی خواهم کار مربیان دیگرم را کم اهمیت جلوه بدهم ولی ژسوس یک پله بالاتر از دیگر مربیان بود. بله، کار با ژوزه مورینیو دوران اوج زندگی حرفه‌ای من بود و روزهای بسیار موفقی با او در اینتر داشتم اما بین مورینیو و ژسوس، من ژسوس را ترجیح می‌دهم. »

 

1538954

 

 

سزار ادامه داد:« تئوری ژسوس این است که همه با توپ بازی می‌کنند و افراد کمی در فوتبال این را درک می‌کنند. به یاد دارم وقتی به بنفیکا رفتم، در فصل اول چیزهای بسیاری آموختم. چیزهایی که در 34 سالگی و در نزدیکی پایان دوران فوتبالم با وجود تمام قهرمانی‌ها هرگز تصورش را هم نمی کردم.»

دیدگاه‌ها