کد خبر : 1715889 | 06 آبان 1399 ساعت 18:42 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

سرجینیو دِست:

ال کلاسیکو را باختیم ولی برای من تازه شروع ماجراست

ستاره آمریکایی جدید بارسلونا می گوید اهداف بلندی در این باشگاه دارد.

ال کلاسیکو را باختیم ولی برای من تازه شروع ماجراست

به گزارش "ورزش سه"، شنبه در نوکمپ، شاگردان رونالد کومان نتوانستند در دیدار حساس برابر رئال مادرید عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهند و همین موضوع باعث شد که آنها با نتیجه 3-1 شکست را پذیرا شوند.

 

 

1538236

 

 

در حالی که برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن بود که سرمربی هلندی بارسا از سرجی روبرتو در جناح راست خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد اما او خرید جدید این تیم یعنی سرجینیو دِست را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد تا این بازیکن به اولین بازیکن آمریکایی تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شود.

سرجینیو نمایش بسیار خوبی هم داشت و بالاتر از مسی بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

 

او در مصاحبه با ESPN و در مورد باخت برابر رئال گفت:« بله؛ متاسفانه ال کلاسیکو را باختیم و این اصلا اتفاق خوبی برای ما نبود ولی برای من این تازه شروع ماجراست. هدفم کسب جام های زیاد با بارسلوناست و امیدوارم در این باشگاه فوق العاده بزرگ و باشکوه، به اهدافم برسم.»

 

 

1538237

 

 

سرجینیو ادامه داد:« بارسا را انتخاب کردم تا هر هفته برابر بهترین ها بازی کنم. در تمرینات نیز بهترین های دنیا را هر روز می بینم و کار با آنها شگفت انگیز است. معتقدم در بارسا فضا برای پیشرفتم مهیاست و در مسیر درستی قرار دارم. عاشق چالش های بزرگ هستم و از بازی برای بارسا لذت می برم.»

 

 

دیدگاه‌ها