کد خبر : 1715913 | 06 آبان 1399 ساعت 20:55 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

کومان اقتدار و قدرت خاصی دارد

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در مورد اقتدار رونالد کومان صحبت کرده است.

کومان اقتدار و قدرت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی این فصل بارسلونا علاقه خاصی به فرانکی دی یونگ دارد و این هافبک جوان زیر نظر او به یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی هلند تبدیل شده بود. حالا این همکاری از ابتدای فصل جدید در بارسلونا نیز آغاز شده و فرانکی دی یونگ مدعی شد کومان به وضوح به او گفته در میدان چه انتظاراتی دارد.

 

1535038

 

فرانکی دی یونگ گفت: پیانیچ بازیکن بسیار خوبی محسوب می شود که هنگام بازی با توپ بسیار راحت است. فکر می کنم او دید خیلی خوبی در بازی دارد و ضربات، پاس های کوتاه و بلندش کیفیت بالایی دارد. پیانیچ بازیکنی بسیار با کیفیت است که خصوصات مثبت زیادی را به تیم ما اضافه می کند. من بسیار خوشحالم که پیانیچ راهی بارسلونا شده است.

 

همکاری با رونالد کومان؟ ارتباط بین ما بسیار خوب است، او دقیقا به من می گوید در این پست از من چه انتظاری دارد. وقتی کومان صحبت می کند ، شما گوش می دهید. او اقتدار و قدرت خاصی دارد و من واقعا نمی دانم چگونه این موضوع را توضیح دهم. کومان چیزهای زیادی در مورد فوتبال می داند، او فوتبال را می فهمد و در گذشته نیز بازیکنی فوق العاده بوده است. اگر کومان سعی کند چیزی به شما یاد دهد، باید به حرف های او گوش بدهید."

دیدگاه‌ها