کد خبر : 1715923 | 06 آبان 1399 ساعت 21:49 | 85.1K بازدید | 4 دیدگاه

عادل رامی:

انتقال امباپه به رئال مادرید قطعی شده است

عادل رامی، مدافع فرانسوی معتقد است انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی شده است.

انتقال امباپه به رئال مادرید قطعی شده است


به گزارش ورزش سه"، رئال مادرید در سال 2017 فاصله ای تا جذب کیلیان امباپه نداشت و حتی با باشگاه موناکو نیز به توافق دست یافته بود، اما در نهایت پاری سن ژرمن در آخرین لحظات نظر او را تغییر داد و ستاره جوان به پایتخت فرانسه انتقال یافت. قرارداد کیلیان امباپه در سال 2022 تمام می شود و هنوز توافقی برای تمدید صورت نگرفته است. عادل رامی مدعی شد کیلیان امباپه دیگر علاقه ای به ادامه مذاکرات نداشته و انتقال او به مادرید قطعی است.

 

1537164

 

عادل رامی گفت: "من فکر می کنم انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید نهایی شده و این پروسه را باید تمام شده دانست. مذاکرات بین امباپه و پاری سن ژرمن این اخیرا پیشرفتی نداشته و به همین علت من چنین حسی دارم. به نظر می رسد کیلیان امباپه دیگر علاقه ای به ادامه مذاکرات نداشته و این کار او را اذیت می کند.

 

نه خود این بازیکن و نه اطرافیانش دیگر علاقه ای به ادامه صحبت با مدیران پاری سن ژرمن ندارند. انگار امباپه تمایلی به شنیدن حرف های طرف مقابل ندارد و مقصد آینده او را از همین حالا باید قطعی دانست. البته جدایی امباپه و انتقال او به رئال مادرید نه تنها برای باشگاه پاری سن ژرمن، بلکه برای لیگ یک فرانسه اتفاقی غم انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها