کد خبر : 1715927 | 06 آبان 1399 ساعت 22:40 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

لمپارد: به بودن در چلسی افتخار می کنم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی می‌گوید که کراسنودار فردا شب با انگیزه‌های زیادی مقابل این تیم قرار خواهد گرفت.

لمپارد: به بودن در چلسی افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هفته گذشته در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل مقابل سویا متوقف شد. حالا اما شاگردان فرانک لمپارد فردا شب باید دومین بازی خود را در برابر کراسنودار انجام دهند؛ مسابقه ای که در روسیه برگزار خواهد شد و قطعاً آبی‌های لندن کار دشواری برای پیروزی پیش رو خواهند داشت.

 

 

1538990

 

 

فرانک لمپارد درباره بازی فردای تیمش مقابل کراسنودار گفت: " قبل از مسابقه اول کراسنودار خیلی نسبت به آنها شناخت نداشتیم اما پس از آن بازی هایشان را نگاه کردیم و حالا از تمام توانایی های این تیم آگاه هستیم. آنها حس جدیدی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه می‌کنند بنابراین دارای انگیزه زیادی هستند پس ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم."

 

لمپارد در ادامه گفت: " فصل گذشته ما در گروه دشواری قرار داشتیم و بازی‌های سختی مانند تقابل با آژاکس را تجربه کردیم. البته بسیاری از هواداران فکر می‌کنند که ما این فصل در گروه ساده قرار گرفته ایم اما ما باید بدون توجه به این مسائل تمرکز خود را حفظ کنیم.

 

 

1536434

 

 

من به این موضوع که در این باشگاه حضور دارم افتخار می کنم. من در باشگاهی حضور دارم که عاشقانه آن را دوست دارم و هیچ گاه شکی در این باره به خودم راه ندادم."

دیدگاه‌ها