کد خبر : 1715933 | 06 آبان 1399 ساعت 23:19 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوکوموتیو۱- ۲بایرن؛ توقف‌ناپذیر مثل تیم هانسی فلیک

بایرن مونیخ موفق شد در هفته دوم لیگ قهرمانان با نتیجه 2-1 لوکوموتیو را شکست دهد.

لوکوموتیو۱- ۲بایرن؛ توقف‌ناپذیر مثل تیم هانسی فلیک

به گزارش "ورزش سه"، مدافع قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یعنی بایرن مونیخ امشب در هفته دوم فصل جدید این مسابقات مهمان لوکوموتیو مسکو روسیه بود که این بازی نهایتاً با نتیجه 2-1 به سود مهمان پایان یافت.


این تیم میزبان بود که کار را کمی بهتر آغاز کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی روی یک ضربه سر به گل اول دست پیدا کند اما واکنش خوب مانوئل نویر مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

 

1539004

 


در ادامه اما مطابق انتظار بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست در دقیقه 13 به گل اول دست پیدا کند. حرکت خوب بنجامین پاوارد از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه خوب لئون گورتزکا همراه شد تا بایرن با یک گل پیش بیفتد.


بعد از به ثمر رسیدن گل توسط بایرن مونیخ اوضاع کمی متعادل شد اما نهایتاً حملات جسته و گریخته دو تیم در نیمه اول نتیجه نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه با همان یک گل به سود بایرن خاتمه پیدا کند.

 

 

1539003

 

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم بهتر از حریف خود آغاز کرد و بعد از ترتیب دادن چند حمله روی دروازه لوکوموتیو در دقیقه 64 به یک ضربه پنالتی دست یافت. با این حال بعد از مراجعه داور به VAR مشخص شد که پیش از شکل گرفتن خطا رابرت لواندوفسکی در موقعیت آفساید قرار داشته بنابراین پنالتی پس گرفته شد.


در ادامه لوکوموتیو کمی بهتر کار کرد و توانست بالاخره در دقیقه 70 به گل تساوی بخش دست یافت. حرکت خوب لوئیس از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده آنتون میرانچوک همراه بود تا کار 1-1 شود.

 

 

1539002

 

 

چند دقیقه بعد اما بایرن توانست خیلی سریع دوباره از حریف خود پیش بیفتد. در دقیقه 79 کیمیش با یک ضربه خوب از پشت محوطه جریمه دروازه لوکوموتیو را برای مرتبه دوم باز کرد.


اگرچه در دقایق پایانی لوکوموتیو چند حمله روی دروازه بایرن مونیخ ترتیب داد اما این حملات با نتیجه این حاصل نشد تا بازی با نتیجه 2-1 به سود بایرن مونیخ خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها