کد خبر : 1715959 | 07 آبان 1399 ساعت 02:26 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

طارمی نظاره‌گر برد اروپایی پورتو

پورتو در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی خود برابر المپیاکوس یونان به برتری رسید.

طارمی نظاره‌گر برد اروپایی پورتو

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در گروه C تیم پورتو که مثل تمام مسابقات اخیرش مهدی طارمی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم دو دراگائو به مصاف المپیاکوس یونان رفت.
پورتو بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک حمله سریع از سمت چپ محوطه جریمه و دفع ناقص مدافعان المپیاکوس، با شوت فابیو ویرا گل اول را برابر حریف یونانی خود به ثمر رساند و در نیمه اول به برتری دست یافت.
موسی مارگا که تلاش زیادی در خط حمله پورتو داشت، در دقیقه ۸۵ حرکت تند و تیزی از جناح راست انجام داد که ارسال چیپ او به محوطه ۶ قدم را سرجیو اولیویرا با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
پورتو که در نخستین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر سیتی شکست خورده بود، توانست المپیاکوس سه امتیازی را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند تا ۳ امتیازی شود و بالاتر از حریف یونانی خود و همچنین المپیک مارسی صفر امتیازی، در رده دوم جدول گروه C قرار بگیرد؛ گروهی که شاگردان پپ گواردیولا با ۶ امتیاز صدرنشین آن هستند.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که پس از پیوستن به این تیم در تمام مسابقات حضور تعویضی داشت، فرصت بازی را مقابل المپیاکوس یونان به دست نیاورد و تا پایان جزو نفرات ذخیره بود.

 

1539085

 

1539086

دیدگاه‌ها