کد خبر : 1715988 | 07 آبان 1399 ساعت 10:48 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: یک عده فقط به دنبال تخریب هستند

پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 سیتی بر مارسی فرصت را برای تسویه حساب با منتقدینش مهیا دید و آنها را متهم کرد که فقط به فکر تخریب و ویران کردن همه چیز هستند.

گواردیولا: یک عده فقط به دنبال تخریب هستند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا دیشب در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شد مارسی را در زمین حریف 3-0 شکست دهد تا با کسب دومین پیروزی در صدر جدول گروه C بایستد.

 

این در حالی است که سیتی در لیگ برتر شروع متفاوتی داشته و با دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست 5-2 مقابل لستر در رتبه سیزدهم قرار گرفته. این بدترین شروع فصل برای پپ گواردیولا در تاریخ مربی‌گری اش بوده و انتقادات زیادی را به او وارد کرده. پپ بعد از پیروزی دیشب فرصت را برای تسویه حساب با منتقدینش مهیا دید.

 

1539132

 

گواردیولا بعد از بازی دیشب گفت: " ما باید انتقادها را بپذیریم. ما هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم و وقتی می بریم همه چیز خوب است ولی وقتی می‌بازیم بعضی می‌خواهند همه چیز را تخریب کنند و به نابودی بکشند. مهم این است که رئیس باشگاه و بقیه درک می‌کنند. بخشی از انتقادها البته درست بود ولی این هم بخشی از شغل ما است و ما باید انتقادها را بپذیریم".

 

1539135

 

گواردیولا درباره بازی با مارسی گفت: " ما خیلی خوب بازی کردیم. فرصت چندانی به حریف ندادیم و کنترل بازی دست مان بود. من از عملکرد و از نتیجه کاملاً راضی هستم هر چند پیروز شدن بر این حریف ساده نبود. ما می‌توانیم در هر دو جناح بازی کنیم و امروز سعی کردیم از بازی در عرض و پاس‌های عمقی استفاده کنیم تا از تمام سطح زمین استفاده ببریم. امروز رحیم استرلینگ و فیل فادن استثنایی بودند. در این بازی هم مثل بازی با پورتو هر وقت در مقابل تیم‌هایی که با پنج دفاع بازی می‌کنند قرار می‌گیریم کنترل بازی به دست ما می‌افتد و می‌توانیم ضرباهنگ خودمان را به حریف تحمیل کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها