کد خبر : 1715990 | 07 آبان 1399 ساعت 10:54 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایران در آستانه نخستین میزبانی آسیایی بیس‌بال

ایران از سوی کنفدراسیون بیس‌بال آسیا به عنوان کاندیدای اصلی میزبانی بازی‌های زون غرب آسیا معرفی شد.

ایران در آستانه نخستین میزبانی آسیایی بیس‌بال

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی انجمن بیس‌بال ایران، بر اساس مکاتبات انجام گرفته با مسئولان کنفدراسیون بیس‌بال آسیا و فدراسیون جهانی این رشته المپیکی، در حالی که کشور هند هم درخواست میزبانی بازی‌های ۲۰۲۱ را که تابستان آینده برگزار خواهد شد به تشکیلات کنفدراسیون بیس‌بال آسیا ارائه کرده و ضمانت صد هزار دلاری حمایت دولتی مسابقات را تامین کرده، فدراسیون انجمن‌های ورزشی و انجمن بیس‌بال ایران صاحب شانس اصلی برای میزبانی این تورنمنت مهم ورزش بیس‌بال در ایران هستند.

مسابقاتی که در صورت تثبیت میزبانی ایران، با شرکت ۱۰ تیم زون غرب آسیای بیس‌بال در استادیوم تازه بازسازی و استاندارد شده انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

 

تیم‌های هند، پاکستان، سریلانکا، عراق، افغانستان، فلسطین، کامبوج، بنگلادش و… و ایران ده تیمی هستند که در این تورنمنت برای کسب دو سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۱ در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.

بنا بر تصمیم کنفدراسیون بیس‌بال آسیا برای انتخاب میزبان نهایی بازی‌های آسیا در آذرماه امسال، عضو هیئت اجرایی و مدیر اجرایی توسعه غرب آسیا و رئیس فدراسیون هند به تهران سفر می‌کنند تا در بازدید از ورزشگاه انقلاب کرج و امکانات میزبانی مسابقات، گزارش نهایی خود را برای تایید میزبانی ایران اعلام کنند.

 

در صورت تایید میزبانی کرج که صاحب بهترین و مدرن ترین ورزشگاه اختصاصی بیس‌بال غرب آسیاست، ایران نخستین میزبانی تورنمنتی ورزشی خود در آسیا را از سال ۲۰۱۹ بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها