کد خبر : 1715994 | 07 آبان 1399 ساعت 11:30 | 25.9K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت فن‌دایک پلیسی شد؛ بادیگارد برای پیکفورد

بعد از آنکه جردن پیکفورد سنگربان اورتون به خاطر مصدوم کردن فن‌دایک ستاره لیورپول به قتل تهدید شد برای محافظت از او و خانواده‌اش بادیگارد استخدام شده است.

مصدومیت فن‌دایک پلیسی شد؛ بادیگارد برای پیکفورد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند بعد از آنکه جردن پیکفورد دروازه بان اورتون چندین پیام تهدیدآمیز دریافت کرده و به قتل تهدید شده در حال حاضر چند بادیگارد از او و همسرش محافظت می‌کنند. پیکفورد در بازی تیمش مقابل لیورپول با خطایی شدید روی ویرژیل فن دایک باعث مصدومیت شدید او شده و گفته می‌شود تهدیدهای او به همین علت بوده است.

 

1539164

 

روزنامه دیلی میل به نقل از یکی از منابع خود نوشت جردن پیکفورد از میزان تهدیدهایی که بعد از دربی مرسی ساید مقابل لیورپول دریافت کرده شگفت زده شده است اما او قصد دارد هر طور شده خیالش از بابت امنیت خانواده مطمئن باشد و اجازه ندهد کوچکترین احتمال خطری برای آنها وجود داشته باشد.

 

بر اساس این گزارش پیکفورد از یک شرکت خصوصی تامین امنیت درخواست کرده محافظت از او و خانواده اش را به عهده بگیرد. در روزهای اخیر در اطراف خانه جردن پیکفورد در چشایر که او به همراه همسرش مگان و پسر یک ساله اش در آن زندگی می‌کند چند بادیگارد در حال نگهبانی و گشت زنی دیده شده اند.

 

1539163

 

متخصصین امنیتی از پیکفورد و همسرش خواسته اند تا اطلاع ثانوی از فعالیت در شبکه های اجتماعی خودداری کنند چون ممکن است به شکل ناخواسته مکان حضور خود را در این شبکه ها لو بدهند و شدت تهدیدها علیه خود را بالا ببرند.

 

پلیس مرسی ساید هم در روزهای اخیر اعلام کرد تحقیقات درباره توییتهایی را آغاز کرده که پیکفورد و هم تیمی اش ریچارلیسون را هدف گرفته و آنها را به قتل تهدید کرده بودند.

 

 

دیدگاه‌ها