کد خبر : 1716011 | 07 آبان 1399 ساعت 12:52 | 39.4K بازدید | 1 دیدگاه

بنزما به رکورد تاریخی مسی رسید؛ سلاطین چمپیونزلیگ

کریم بنزما با گلزنی مقابل مونشن گلادباخ به رکورد خارق العاده لیونل مسی یعنی گلزنی در شانزده فصل پیاپی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

بنزما به رکورد تاریخی مسی رسید؛ سلاطین چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب رئال مادرید و مونشن گلادباخ که با تساوی 2-2 به پایان رسید کریم بنزما با به ثمر رساندن گل اول تیمش به رکوردی خارق العاده رسید که پیش از او تنها لیونل مسی موفق به ثبت آن شده بود.

 

1539183

 

کریم بنزما با گلزنی دیشب خود در شانزده فصل گذشته لیگ قهرمانان به صورت پیاپی گلزنی کرده است. تا این لحظه تنها کسانی که در شانزده فصل چمپیونزلیگ گلزنی کردهاند رایان گیگز، لیونل مسی و کریم بنزما هستند ولی تنها دو نفری که در شانزده فصل پیاپی گلزنی کرده اند کریم بنزما و لیونل مسی بوده اند.

 

لیونل مسی هم یک هفته قبل توانست به این رکورد تاریخی برسد و با گلزنی مقابل فرنس واروش مجارستان در شانزدهمین فصل پیاپی حضورش در لیگ قهرمانان پایش به گلزنی باز شد. یک هفته بعد کریم بنزما هم به این رکورد رسید و گلزنی در فصل 2020-2021 لیگ قهرمانان‌، شانزدهمین فصل پیاپی حضورش در این رقابتها را آغاز کرد.

 

1539165

 

کریم بنزما از این شانزده فصل پیاپی دو فصل اول را با پیراهن المپیک لیون گلزنی کرده و سپس چهارده فصل پیاپی برای رئال مادرید بازی کرده است

 

 

دیدگاه‌ها