کد خبر : 1716019 | 07 آبان 1399 ساعت 13:20 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: یونایتد از قدرتهای لیگ قهرمانان است

سولسشر در آستانه بازی امشب یونایتد مقابل لایپزیش می‌گوید پیروزی قبلی تیمش مقابل PSG نشان داده منچستریونایتد از قدرتهای لیگ قهرمانان است.

سولسشر: یونایتد از قدرتهای لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد امشب در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان در اولدترافورد به مصاف لایپزیش می‌رود، اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم با ستایش از بازیکنان خود گفت پیروزی در بازی قبلی مقابل PSG نشان داد شیاطین سرخ از قدرتهای لیگ قهرمانان هستند و هیچ دلیلی ندارد که امسال به فینال چشم نداشته باشند.

 

یونایتد که در گروه H با پاری سن ژرمن، لایپزیش و باشاک شهیر ترکیه همگروه است، در بازی اول خود در مرحله گروهی موفق شد PSG را در خانه اش 2-1 شکست دهد.

 

1539190

 

سولسشر در آستانه بازی امشب تیمش با لایپزیش گفت: " ما می‌خواهیم در تک تک بازی‌هایمان به پیروزی برسیم. ما تیم باکیفیتی داریم و با اعتماد به پیروزی وارد این بازی می‌شویم. ما در مقابل PSG با یکی از بهرتین تیم‌های اروپا بازی کردیم و در خانه شکستشان دادیم. پس چرا نباید به فینال چشم داشته باشیم؟ "

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " ما تماشاچی نداریم ولی می دانم لایپزیش می‌تواند هشت هزار و پانصد نفر را به استادیوم بیاورد که این فاکتور مهمی است. ولی ما امشب در خانه بازی می‌کنیم و در اولدترافورد همیشه راحت هستیم. اما اگر هواداران بی نظیر ما در استادیوم بودند شرایط به کلی متفاوت می‌شد".

 

 

دیدگاه‌ها