کد خبر : 1716030 | 07 آبان 1399 ساعت 14:13 | 48.6K بازدید | 3 دیدگاه

انگیزه محرومان پرسپولیس برای لیگ بیستم (عکس)

احسان پهلوان و وحید امیری دو ستاره محروم تیم پرسپولیس امیدوارند که در لیگ برتر برای پرسپولیس بدرخشند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فصل جاری نیز ستارههای پرشماری را در خط هافبک خود خواهد داشت. بازیکنانی اغلب با قابلیت هجومی که احتمالا با توجه به وضعیت پرسپولیس در بازی های مختلف و با توجه به عملکردشان به خط حمله نیز منتقل خواهند شد و به مهاجمان نوک یاری خواهند رساند.

 

احسان پهلوان و وحید امیری دو نفر از این هافبکها هستند که از عوامل موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بودند اما با توجه به دریافت کارت زرد دوم در دیدار با النصر، از بازی فینال محروم شدند و نمی‌توانند سرخپوشان را در مقابل قهرمان شرق آسیا همراهی کنند. با این حال هر دو انگیزه ویژه ای دارند تا با درخشش در لیگ برتر درصدد جبران این محرومیت بر بیایند.

 

نکته مهم این است که شاید حالا بسیاری از پرسپولیسی ها، آسیا را به لیگ برتر ترجیح بدهند اما ناکامی پرسپولیس در 4-5 بازی نخست که قبل از فینال آسیاست، می‌تواند تهدیدی برای دفاع از عنوان قهرمانی این تیم باشد؛ خصوصا این که پس از آن بازیهای سخت فرا می‌رسند و کسب امتیاز کار دشواری خواهد بود.

بنابراین حضور بازیکنانی چون پهلوان و امیری که فینال آسیا را از دست داده اند، در بازی های داخلی اهمیت ویژه ای دارد و یحیی امیدوار است تیمش با درخشش آنها در لیگ برتر هم موفقیت های قبلی را تکرار کند.

 

1539209

دیدگاه‌ها