کد خبر : 1716031 | 07 آبان 1399 ساعت 14:24 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

شرط‌بندی برخی نتایج را تعیین می‌کند

قربانیان: بادران امسال باید به لیگ برتر صعود کند

مالک باشگاه بادران تاکید کرد که در برخی از بازی‌های لیگ دسته‌اول، شرط‌بندی نتایج را مشخص می‌کند.

قربانیان: بادران امسال باید به لیگ برتر صعود کند

به گزارش "ورزش سه"، قربانیان رئیس هیات مدیره باشگاه بادران در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول و اینکه چه نظری در خصوص قرعه بادران دارد، گفت:‌ اعتقاد من این است که قرعه‌کشی نباید در عملکرد و هدف بادران تاثیری داشته باشد. به هر حال همه تیم‌ها در شرایط مساوی برابر هم قرار می‌گیرند و قرعه نباید تاثیری در هدف ما داشته باشد. شاید هر قرعه محاسن و معایب خودش را برای هر تیمی داشته باشد ولی هدف نهایی ما صعود است و باید بهترین نتایج را بگیریم.


وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد:‌ من با بچه‌های تیم در خصوص اهداف‌مان صحبت می‌کنم، من به آنها خواهم گفت که اگر عملکرد خوبی داشته باشیم، همه بازیکنان را بالا خواهم برد. ما باید به لیگ برتر صعود کنیم و رسیدن به این هدف نیازمند این است که همه وظایف‌شان را به بهترین شکل انجام دهند. من دست فرهاد کاظمی سرمربی تیم را هم باز گذاشته‌ام و امیدوارم در نهایت به هدف‌مان برسیم.


قربانیان با اشاره به اینکه همه باید شاهد رقابتی پاک در مسابقات لیگ دسته اول باشند، تصریح کرد: متاسفانه شرطی بندی در فوتبال ایران هم رخنه کرده و این موضوع در برخی نتایج تاثیر گذار است؛ من در این زمینه هم با بازیکنان صحبت خواهم کرد. من از دستگا‌های نظارتی، اجرایی، قضایی و فدراسیون تقاضا دارم که با شرط‌بندی مبارزه کنند تا برخی قمارباز و شارلاتان، قداست فوتبال را زیر سوال نبرند. خیلی‌ها مثل من در بحث اشتغال‌زایی و مسئولیت پذیری اجتماعی عاشق هستند و نباید اتفاقاتی رخ دهد که حق تیمی در بیرون از محیط فوتبال خورده شود.

دیدگاه‌ها