کد خبر : 1716059 | 07 آبان 1399 ساعت 16:40 | 32.8K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش؛

آمار می گوید؛ رئال به دور بعد چمپیونزلیگ نمی رود

تنها یک بار در شرایط مشابه کنونی رئال تیم قعرنشین گروه توانسته راهی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود.

آمار می گوید؛ رئال به دور بعد چمپیونزلیگ نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-3 رئال  مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار، سفیدپوشان را به برد مقابل مونشن گلادباخ محکوم می کرد تا شرایط صعودشان در این رقابت ها سخت نشود. 

 

 

1539068

 

 

شاگردان زین الدین زیدان اما نتوانستند به هدف خود برسند؛ آنها تنها توانستند یک امتیاز به دست آورند تا در دقیقه 93، از شکست  فرار کنند. 

با تساوی 2-2 رئال و تساوی بدون گل در دیگر بازی گروه (شاختار-اینتر)، شاختار چهار امتیازی و صدرنشین باقی ماند. اینتر و گلادباخ دو امتیازی، رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و رئال مادرید با یک امتیاز قعرنشین ماند. 

 

 

1539032

 

 

به نوشته میسترچیپ(کارشناس اسپانیایی) در تاریخ لیگ قهرمانان تنها هفت بار یک گروه پس از هفته دوم در چنین شرایطی قرار گرفته است (یک تیم چهار امتیازی، دو تیم دو امتیازی و یک تیم یک امتیازی)‌. 

از این هفت بار تنها یک بار تیمی که یک امتیازی است(مانند رئال مادرید) توانسته از مرحله گروهی صعود کند. این اتفاق برای لیورپول در فصل 02-2001 رخ داد. تیم انگلیسی با بارسلونا، رم و گالاتاسرای هم گروه بود. 

در شش مورد دیگر تیم قعرنشین حذف شده است.  تیم زیدان اگر می خواهد بر آمار غلبه کند و به یک هشتم نهایی صعود کند باید مقابل حریفانش در بازی های بعدی واکنش مناسبی نشان دهد. 

 

 

1539020

دیدگاه‌ها