کد خبر : 1716061 | 07 آبان 1399 ساعت 16:55 | 50K بازدید | 6 دیدگاه

با عقد قراردادی دو ساله؛

روح الله باقری به سپاهان پیوست (عکس)

روح الله باقری بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران به جمع شاگردان نویدکیا پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات سپاهان پس از اینکه محرم نویدکیا هدایت طلایی پوشان را برعهده گرفت، بخش تهاجمی تیم بود.  عدم گلزنی در دو بازی تدارکاتی پیشین طلایی پوشان برابر سایپا و تراکتور سبب شد تا محرم نویدکیا را به فکر تقویت بخش تهاجمی تیم بیاندازد.


در حال حاضر سجاد شهباز زاده، استنلی کی‌روش و محسن الغسانی سه بازیکن سپاهان در بخش هجومی هستند که حالا روح الله باقری مهاجم فصول پیشین استقلال، شهرخودرو و نساجی مازندران نیز به آنها اضافه شده است. این بازیکن علاوه بر اینکه از فیزیک خوبی برخوردار است، تکنیک قابل توجهی هم دارد و همین او را نسبت به سه مهاجم دیگر تیم متمایز خواهد کرد.


پیش از این سپاهان در فصل نقل و انتقالات دانیال اسماعیلی فر و محمد نژادمهدی را در خط دفاعی به خدمت گرفته بود. محمد رضا خلعتبری از جمع شاگردان مهدی رحمتی جدا شده بود و علیرضا صادقی و سبحان پسندیده نیز از تیم آکادمی باشگاه به لیست بزرگسالان سپاهان اضافه شده بودند و حالا روح الله باقری که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم برای نساجی مازندران به میدان می رفت، تاکنون آخرین خرید طلایی پوشان بودهاند.


قرارداد روح الله باقری با باشگاه سپاهان 2 ساله امضا شده است.


البته حالا باید دید این مهاجم که با درخشش در خونه به خونه به فوتبال ایران معرفی شد و معمولا مهره تاثیرگذاری در تیم های خود بوده است، می‌تواند انتظارات محرم نویدکیا را در سپاهان برآورده کند یا خیر.

 

 

1539251

دیدگاه‌ها